שלום אריקה,
הייתי מנסה לסייע לבתך על ידי תכלול רב חושי.
למשל :
ליצור תבניות מצוירות של הצלילים ואז להדביק בתוכן מדבקות תוך כדי הגיית המילה באופן מפורק.
או לבנות עם קוביות את חלקי המילה.
לגזור את המילה לחלקי פאזל.
להקליט אותה אומרת את המילה מפורקת
ואז להקשיב ולבנות אותה יחד.
לייצג צלילים עם קוביות (למשל:כל התנועות צבע אחיד ולכל צליל צבע אחר) וכך להרכיב מילה .
אלה כמה דוגמאות.
לשאלתך,
במידה וקיים קושי, קשה לנבא את הקשר לרכישת הקריאה,אבל אולי כדאי לאבחן אותה אצל קלינאית המומחית לתחום הקריאה,או אצל מורה להוראה מתקנת.
בברכה אסתי
0528469288