חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

הרמת חזה – הניתוח שכולן מדברות עליו

 

בתחום עולם האסתטיקה, ניתוח הרמת חזה נחשב לאופציה מאד מבוקשת עבור נשים המבקשות לשפר את המראה החיצוני שלהן באמצעות הרמת החזה, והחזרתו לימים בהן הן היו צעירות יותר והגוף לא עבר תהליכים אילו ואחרים, בין אם טבעיים ובין אם לא, שגרמו לחזה לאבד מזקיפותו

 

בתחום עולם האסתטיקה, ניתוח הרמת חזה נחשב לאופציה מאד מבוקשת עבור נשים המבקשות לשפר את המראה החיצוני שלהן באמצעות הרמת החזה, והחזרתו לימים בהן הן היו צעירות יותר והגוף לא עבר תהליכים אילו ואחרים, בין אם טבעיים ובין אם לא, שגרמו לחזה לאבד מזקיפותו. הרמה מטרתה להעלות את החזה על ידי הסרת עודפי עור והידוק הרקמה שמסביב. המטרה היא לעצב מחדש ולספק תמיכה טובה יותר לקו המתאר החדש של השד, ומדובר בניתוח מוצלח שיש לו ביקוש רב.

למה לבחור בהרמת חזה?

ישנם כמה וכמה גורמים שבגללם יש שינוי צורה למוצקות בשדיים ולאופן שבו הם נראים מבחינת ההזדקפות. הזדקנות, כוח המשיכה, הריון ותנודות משמעותיות במשקל, כמו גם אורח חיים, תזונה ועוד. למרות שמדובר באירועי חיים טבעיים, הם עלולים לגרום למצוקה פסיכולוגית ולבטחון עצמי נמוך וכאן נכנס לתמונה ניתוח הרמת החזה. הליך זה יכול להחיות את המראה הפיזי, לגרום למטופלות להרגיש צעירות ולשפר את הביטחון. עם זאת, חשוב להגדיר ציפיות ריאליות ולהתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך כדי להעריך את התוצאות שכן אילו הן מאד אינדיבידואליות.

איך מתבצע התהליך?

ניתוח הרמת החזה מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית. הניתוח כולל מספר חתכים. התבנית תלויה במידת ההרמה הנדרשת ובמומחיות המנתח. טכניקות נפוצות כוללות את החתך הפריאריאולרי (מסביב לעטרה), חתך אנכי (המתרחב כלפי מטה מהעטרה לקפל השד), והחתך בצורת עוגן (לאורך קפל השד). עודפי העור מוסרים, ורקמת השד מורמת ומעוצבת מחדש. הניתוח אורך בדרך כלל בין שעתיים לשלוש שעות.

מהו תהליך ההחלמה לאחר הניתוח?

טיפול ושיקום על פי הנחיות הצוות הרפואי הוא חשוב מאד על מנת שניתוח הרמת החזה יהיה בעל תוצאות מוצלחות. לרוב, לאחר ניתוח זה המטופלות לובשות בדרך כלל חזייה כירורגית או תחבושות אלסטיות כדי למזער את הנפיחות ולתמוך בשדיים המורמות. כאבים, חבורות ועייפות שכיחים, אך תסמינים אלו חולפים בדרך כלל תוך שבוע. רוב המטופלות יכולות לחזור לעבודה תוך שבועיים ולחדש את הפעילות השוטפת לאחר חודש.

מהם הסיכונים והשיקולים בניתוח כזה?

כמו כל הליך כירורגי, ניתוח הרמת חזה הוא גם בעל סיכונים פוטנציאליים כגון צלקות, דימום, זיהום ואסימטריה. כדי לצמצם את הסיכונים הללו, בחירת מנתח מוסמך עם ניסיון רב היא הכרחית. פגישות ייעוץ לפני הניתוח הן חשובות לדיון בהיסטוריה הרפואית, הציפיות והחששות שלכם. ניתוח הרמת החזה יכול להיות חוויה מעצימה, להעניק תחושת ביטחון עצמי מחודשת ודימוי גוף משופר. עם זאת, זה לא פתרון אחד שמתאים לכולן וללא ספק זהו צעד שדורש הבנה מעמיקה של הסיכונים והיתרונות. בין אם אתן מחפשות הרמה כדי להחזיר את המראה למראה צעיר וזקוף יותר ובין אם אתן עושות את זה בשל תהליכים טבעיים של הגוף כמו הזדקנות העור, או הריונות, ללא ספק ההשפעה של ניתוח הרמת החזה עשויה להיות צעד בכיוון הנכון עבור המטרות האסתטיות שלכן.

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות