חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מירב פלג: הבטחתי וקיימתי.מספר 2 האיכותית ביותר

 

לאחר שנים רבות של פעילות חברתית ועשייה ציבורית בתחום הקהילה והחינוך בעיר מודיעין לרבות כהונה בועד הגנים העירוני ובהנהגת ההורים העירונית, החלטתי כי הגיעה העת להשפיע מבפנים ולהתמודד לחברות במועצת העיר מודיעין. נעים להכיר: ליקול טמסוט

 

חברות וחברים יקרים.

לאחר שנים רבות של פעילות חברתית ועשייה ציבורית בתחום הקהילה והחינוך בעיר מודיעין לרבות כהונה בועד הגנים העירוני ובהנהגת ההורים העירונית, החלטתי כי הגיעה העת להשפיע מבפנים ולהתמודד לחברות במועצת העיר מודיעין.

אני מאמינה שלנו, כהורים, חשוב לקחת חלק בתהליך קבלת ההחלטות בכל מה שנוגע לחינוך ילדינו, באופן אישי, וכי רק כך נוכל לקדם את מערכת החינוך ולמצות את הפוטנציאל הקיים בה.

אז מי אני? שמי ליקול טמסוט, אני בת 34, אמא לשלושה – אופיר, העולה לכיתה ב’ בבית ספר "יחד", יונתן, בן 4.5 בגן מטר ומיקה בת שנה ו-9 חודשים. נשואה לליאור.
אני עורכת דין עצמאית, בעלת תארים ראשונים במשפטים ומנהל עסקים ותואר שני במשפט עסקי מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ועוסקת במקצוע מזה כ-11 שנים. שירתתי כ-9 שנים כקצינה בפרקליטות הצבאית וכיום בעלת משרד עצמאי העוסק במשפט הפלילי, דיני תעבורה ובדיני צבא בעיר מודיעין. בוגרת קורס דירקטורים וכן קורס מנהיגות מטעם עיריית מודיעין.

בשנים האחרונות פעלתי בהנהגת ההורים העירונית ובוועד הגנים העירוני בנוסף לפעילותי בוועדי ההורים במסגרות בהן לומדים ילדיי. בין היתר הובלתי בתקופה זו את הקמת ארגון הבוגרים בבית הספר ’יחד’, ריכזתי את מעגל הנשים של אמהות לאחר לידה בקהילת ’יחד’, לקחתי חלק מהותי במיזם קהילתי להעצמה נשית שתכליתו איסוף תרומות להקמת בריכה שיקומית לבעלי צרכים מיוחדים שתיבנה ברעות, כיום אני אף לוקחת חלק במרכז למשפחה – מרכז המהווה מסגרת למשפחות המתמודדות עם גידול של ילד עם צרכים מיוחדים, על שלל הצרכים הקיימים.
במסגרת ועד הגנים העירוני לקחתי על עצמי להיות אשת הקשר לגני החינוך המיוחד, ומנסה כמיטב יכולתי לקדם ולסייע לתחום זה במסגרת התפקיד. בין היתר במסגרת התפקיד אני בקשר תמידי מול ועדי הגנים השונים ומנסה להיות להם פה למול העירייה, מנסה לוודא את מיצוי הזכויות המגיעות להורים במסגרות החינוך המיוחדות השונות ובאופן כללי, מנסה לסייע בכל בעיה שצצה לאורך הדרך.

כאישה וכיזמית עצמאית אני מודעת לפוטנציאל הרב הגלום בנשות העיר וסבורה שיש עוד רבות לקדם כדי לסייע לנשים, לעצמאים, ולאמהות בפרט. כך, במסגרת פרויקט המנהיגות בו לקחתי חלק יחד עם נשים נוספות בעיר, בימים אלו אני מקדמת מול העיריה, תכנית להקמת מרכז לנשות העיר אשר יהווה פלטפורמה למימוש והגשמה עצמית ולהעצמה אישית של נשות העיר מודיעין מכבים רעות בכל תחום שהן יבחרו לפתח.

לאור כל אלו, החלטתי לחבור ולרוץ יחד עם מירב פלג. את מירב אני מכירה כאשת חינוך שהעשייה הציבורית והרצון לקדם ולשנות בוערים בעצמותיה. מירב היא ביצועיסטית אמיתית שתמיד חותרת למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שעל הפרק ומיקדה את עשייתה בתחומים הקרובים אף לליבי – קהילתיות, חינוך וקידום נשות העיר.
לאור כל זאת, רק טבעי בעיני לרוץ יחד עם מירב בכדי שיחד נוכל לקדם נושאים חשובים אלו ורבים אחרים למען העיר שכולנו אוהבים.

מזמינה את כולכם לחבור אלינו לעשייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות