פרסי הצטיינות לש.ל.ה שרותי רפואה מבית שרותי בריאות כללית בטקס מצטייני המחשוב- IT Awards
ש.ל.ה שרותי רפואה מבית שרותי בריאות כללית, הכוללת את כללית סמייל, כללית אסתטיקה וכללית רפואה משלימה גרפה ארבעה פרסי הצטיינות בטקס מצטייני המחשוב IT Awards היוקרתי של אנשים ומחשבים שנערך אתמול באולם East בתל אביב. הפרסים ניתנו בגין פרויקטים טכנולוגים, פורצי דרך, בתחומי טרנספורמציה דיגיטלית ומהפכת הבינה המלאכותית AI , חדשניים ומשמעותיים, בעלי ערך רב לארגון ולתחום.
תחרות מצטייני המיחשוב הנערכת מדי שנה על ידי קהילת ה-IT וקבוצת אנשים ומחשבים מוקירה אנשי IT בגין פרויקטים מצטיינים בתחומים שונים בניהולם.
השנה הוגשו לתחרות 1,000 פרויקטים, בעשרות ארגונים מהמגזרים השונים במשק. הם התמודדו ב-11 קטגוריות שיפוט, בהן חדשנות, תשתיות, אבטחת מידע ובינה מלאכותית. גם השנה נכללו בתחרות שתי קטגוריות ייעודיות, עקב המלחמה: חרבות ברזל ותרומה לקהילה. 60 שופטים, מבכירי קהילת ההיי-טק וה- IT בישראל, בדקו את הפרויקטים בשני שלבים: בשלב הראשון על פי המצגות שנשלחו על ידי ארגונים, והשלב השני היה של ראיונות פרונטליים.
להלן הקטגוריות והפרסים:
קטגוריית טרנספורמציה דיגיטלית: חדשנות במערכות ליבה, אנליטיקה
פרס על פרויקט מצפן ניהולי: קבלת החלטות חכמה בכל מקום מערכת חדשנית מבוססת BI
המציגה תמונה מדויקת של ביצועי הארגון במבט אחד - בין אם במחשב או בנייד. עם ממשק אינטואיטיבי, התראות בזמן אמת ויכולת שיתוף מיידית, המצפן מאפשר להגיע ליעדים בדרך הטובה והקצרה ביותר.
פרס על פרויקט SmartDent - מסלולי טיפול מותאמים אישית לטיפולי שיניים בהרדמה.
מערכת חכמה המנתחת את הפרופיל הרפואי של המטופל ומשקללת את זכאותו בסל הבריאות. בהתאם למידע, יוצרת מסלול טיפול מותאם אישית, מנהלת את תהליך התיאום והסנכרון בין כל הגורמים המטפלים באופן אוטומטי, משקפת מידע ייזום למטופל לאורך כל שלבי התהליך ומשפרת את חווית המטופל.
קטגוריית מהפכת הבינה המלאכותית- AI ניתוח אנליטי, ניהול נתונים, BIG DATA ,CHAT GPT
פרס על פרויקט זיהוי רגש לקוח - הפתרון החדשני מבוסס עלAI GENERATIVE מאפשר ניתוח רגש שלילי בתקשורת עם מטופלים, וכתוצאה מכך שיפור השירות האישי.
פרס על פרויקט חיזוי NO SHOW (אי-הופעה)חיזוי באמצעות בינה מלאכותית (AI) על בסיס מודל שפותח במיוחד ע"י מחלקת מערכות מידע בשיתוף מכון שריד. המערכת מאפשרת - ניצולת מקסימלית של חדרי הטיפולים, תוך שיפור רמת השירות ע"י הגדלת זמינות התורים.
מנכ"ל ש.ל.ה, רו"ח אילן שמש "אנחנו גאים ונרגשים לקבל את ההוקרה על הישגים אלה, המשקפים עבודה מאומצת ומקצועית לצד יכולות ומסירות של אנשי המחלקה והארגון. נמשיך להציב רף גבוה, נחתור למצוינות ונשמר הצטיינות בתחומים אלה, ונוספים, גם בעתיד."
בתמונה מימין לשמאל:
מקסים קורוסטישבסקי מנהל מחלקת מערכות מידע ואו"ש, כפיר לוי מנהל יחידת תוכנה, אילן שמש –מנכ"ל ש.ל.ה, רוית בוחן מנהלת יחידת ארגון ושיטות, רתם ספיר - מנהל דאטה, אלון הומינר - מנהל אבטחת מידע, מירן שחר - מנהלת דיגיטל ומוצר, לימור בן חור - מנהלת יחידת יישום ותפעול