חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

להפסיק את הפעילות המיסיונרית בעיר / מכתבים למערכת

 

מכתב אל ביבס - להפסיק לחלוטין פעילות של מיסיונרים ומחזירים בתשובה בעיר - מצ”ב מכתב ששלחתי בתחילת השבוע אל ראש העיר חיים ביבס, בנושא ”המצוד” של מחזירים בתשובה בעיר

 

מכתב אל ביבס - להפסיק לחלוטין פעילות של מיסיונרים ומחזירים בתשובה בעיר - מצ"ב מכתב ששלחתי בתחילת השבוע אל ראש העיר חיים ביבס, בנושא "המצוד" של מחזירים בתשובה בעיר.

  1. להגן על הנערים מפני מחזירים בתשובה - מצ"ב כתבה של רותי בוסידן במקומון ’ידיעות מודיעין’ בנוגע למכתב ששלחתי

אל ראש העיר.

"המצוד" של המחזירים בתשובה חייב להדאיג כל הורה, מכיוון ששטיפת המוח לילדים רכים שכושר השיפוט שלהם הוא קטן, מנתקת אותם ממשפחותיהם.

העירייה חייבת לפקח בנחישות על נושא רגיש זה, ולהזהיר את אותם מחזירים בתשובה ומיסיונרים למיניהם שמסתובבים במרכזים מסחריים ומטרידים ילדים ובני נוער.  

  1. המיסיונרים האורתודוכסים בחינוך הממלכתי - http://mcity.co.il/?id=10201707311209252 -

קובי אור פרסם את מכתבי אל ראש העיר בנושא ההדתה בבתי הספר, בעיתונט מודיעין mcity

הדתה בפעולה: מודיעין חופשית דורשים לבטל ולמנוע מיידית את כניסת כל העמותות הדתיות, הגרעינים התורניים, מטיפים ומיסיונרים דתיים למיניהם, למערכת החינוך הלא דתי בעיר, בכל הגילאים. מכתבו של חבר המועצה אבי אלבז לראש העיר.

  1. מכתב אל ביבס - לתקצב ולהקים מרכזי תרבות קהילתיים במקום בתי כנסת בלוח העברי ובציפורים - מצ"ב מכתב ששלחתי בתחילת השבוע אל ראש העיר חיים ביבס, בנוגע לתקציבי העירייה שמופנים להקמת בתי כנסת, במקום שהעירייה תתקצב מרכזי תרבות קהילתיים לרווחת כל תושבי העיר.
  1. מכתב אל ביבס - לעודד התקנת מערכות סולאריות לייצור חשמל נקי מהשמש - מצ"ב מכתב ששלחתי אתמול אל ראש העיר חיים ביבס, בהמשך למכתב של גרינפיס אל ראש העיר (מצ"ב מכתב גרינפיס + דו"ח מחירו הבריאותי של הפחם).
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות