חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אלופי הטניס הראשונים של העיר

 

משחקי הגמר של טורניר הטניס הראשון של העיר נערכו השבוע במגרשי הספורטק העירוני כשמשני צידי הרשת ניצבו השחקנים הטובים ביותר של הטורניר כשהם אוחזים במחבטים ונחושים לקטוף את הגביע. לאחר רצף של משחקונים ארוכים ומותחים היו...

 

משחקי הגמר של טורניר הטניס הראשון של העיר נערכו השבוע במגרשי הספורטק העירוני כשמשני צידי הרשת ניצבו השחקנים הטובים ביותר של הטורניר כשהם אוחזים במחבטים ונחושים לקטוף את הגביע. לאחר רצף של משחקונים ארוכים ומותחים היו אלה אופיר דוד מקטגוריית הגיל 35-44 ועופר לוי מקטגורית הגיל 45+ שזכו במקום הראשון ובתואר המחייב אלופי מודיעין מכבים רעות בטניס לחובבים.

בטורניר, אותו הובילו אגף הספורט בעמותת סחלבים בשיתוף מיכאל אוחיון והאקדמיה לטניס T-POINT, השתתפו 25 שחקנים חובבים שנפגשו בחודש האחרון פעמיים בשבוע במגרשי הטניס בספורטק ושיחקו על מקומם בטבלה. לאחר שלב הבתים, רבע וחצי הגמר, הגיעו תורם של משחקי הגמר שהפגישו את ארבעת השחקנים המובילים.

במהלך המשחקים, שהתקיימו במקביל, הציגו המשתתפים שליטה בכדור הצהוב והוכיחו יותר מכל שהשיגו את מקומם בגמר בזכות ולא בחסד. בצד אחד של המגרש ניצבו הפיינליסטים מיכאל אוחיון ואופיר דוד מקטגוריית הגיל 35-44. את המערכה הראשונה ניצח דוד לאחר קרב צמוד בתוצאה 6:4. את המערכה השנייה פתח אוחיון במרץ, הצליח להשיג יתרון של 4:3 ונראה היה שיצליח לנצח את המערכה. לבסוף הצליח דוד להתעשת, לקחת גם את המערכה השנייה, בתוצאה 6:4 ולזכות בגביע.

במקביל, בצד השני של המגרש ניצב עופר לוי שהגיע חם במיוחד מול ניר זוברמן. במערכה ראשונה ומהירה הצליח לוי לגבור על זובמרן ולחתום את המערכה בתוצאה 6:1. זוברמן שניסה להתרומם במערכה השנייה הצליח לצמצם מעט אך המערכה נגמרה בתוצאה 6:2 לטובת לוי שזכה במקום הראשון בקטגוריית הגיל 45+.

בסיום המשחקים נערך טקס חגיגי במעמד ממלא מקום ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר שבירכו את המשתתפים והעניקו מדליות למשתתפים וגביעים ופרסים לזוכים.

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "מחמם את הלב לראות איך הטורניר קרם עור וגידים. זה לא מובן מאילו שלטורניר שמתקיים בפעם הראשונה בעיר נרשמו 25 משתתפים. הארגון של אגף הספורט בעמותת סחלבים בשיתוף מיכאל אוחיון והאקדמיה לטניס, היה יוצא מהכלל ועצם העובדה שהשחקנים שהשתתפו נהנו ורוצים עוד, זה נותן לנו את הדרייב לקיים את הטורניר בעתיד ואף להפוך אותו למסורת ספורטיבית בעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות