חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עבודות קירוי הבריכה העירונית מתחילות  

 

מינהלת אופק עדכנה השבוע כי עבודות קירוי הבריכה העירונית מתחילות בשבועות הקרובים והן עתידות להימשך מספר חודשים, כאשר לפי התכנון, מרכז הספורט העירוני יפתח את שעריו לשימוש המתרחצים במהלך חודש אפריל 2017.

 

מינהלת אופק עדכנה השבוע כי עבודות קירוי הבריכה העירונית מתחילות בשבועות הקרובים והן עתידות להימשך מספר חודשים, כאשר לפי התכנון, מרכז הספורט העירוני יפתח את שעריו לשימוש המתרחצים במהלך חודש אפריל 2017 

מיום פתיחתה של הבריכה העירונית, בקיץ 2010, היא מהווה מוקד לפנאי, נופש וספורט עבור תושבי העיר. כידוע, מינהלת אופק, האחראית על המתחם, מפעילה את מרכז הספורט הכולל את חדר הכושר ואת חדרי החוגים, הפעילים כל ימות השנה ומספקים שירותים לכל שכבות הגיל. המקום מספק כניסות חד פעמיות לחדר הכושר, חוגי ספורט והתעמלות מגוונים, אירועים עירוניים, הפעלות לילדים ולנוער, חוגי שחייה ובהם שיעורי השחייה לתלמידי בתי הספר היסודיים. במתחם הבריכה פועלת בריכת שחייה חצי אולימפית ובריכת ילדים רדודה וכן שטחי דשא וגינון מוצללים.

כזכור, לפני כחצי שנה הוחלט על התאמת הבריכה לשימוש לאורך כל ימות השנה. פרויקט קירוי הבריכה וחימום המים, לצורך הפעלתה גם בימי החורף, הופקד בידי מינהלת אופק, אשר בשילוב יועצים מומחים פרסמה מכרז פומבי בנושא. במהלך הבדיקה ערך ראש העיר, חיים ביבס סיורים בבריכות עירוניות דומות ברמלה ביחד עם חבר המועצה שרון מעוז ועם מנכ"ל מינהלת אופק רון ברזני. בסיכומו של דבר, ביצעה מינהלת אופק דירוג של הצעות התכנון שהוגשו, הצעות שכללו סוגים שונים של קירויים וצורות, נבחרה חברת "דגן קירוי" לביצוע העבודות.

בימים אלה החלו בבריכה העירונית בביצוע העבודות, בהתאמת מערכות הצנרת והולכת המים, בשילוב מערכות חימום במערכות הסינון, הטיהור והולכת המים ובביצוע התכנון ההנדסי המפורט. הקירוי המתוכנן יותקן על כל שטח הבריכה הראשית והבריכה הלימודית, שטח כולל של כ-900 מ"ר. גגות הקירוי מתוכננים בשני מקטעים: מעל הבריכה הלימודית יותקן קירוי קבוע, אשר יאפשר לרוחצים לצאת מהמלתחות אל שטח מקורה ומחומם, ומעל שטח הבריכה הראשית יותקן קירוי קמור המחולק לארבע חלקים, שני חלקים קבועים ושני חלקים ניידים. החלקים הניידים יישלטו על ידי מערכות חשמליות ומנועים, אשר יאפשרו את פתיחת הגג בימי הקיץ וסגירתו בימי החורף.

הקירוי עצמו יהיה מהחומר פוליקרבונט, חומר פלסטי עמיד אשר יאפשר מחד כניסת אור שמש, אך מאידך ימנע חימום יתר וייצור הצללה על שטח הבריכה. דפנות מבנה הקירוי יותקנו מאלומיניום, כאשר חלקן התחתון יהווה את גדר הבטיחות המחויבת וחלקן העליון יפתח ויאפשר אוורור. בנוסף למערכות חימום המים, במבנה הקירוי כולו יותקנו מערכות תאורה, חימום ואוורור על מנת לאפשר את השימוש בבריכה גם בימי החורף.

עלות הפרויקט כולו נאמדת בכ-4.5 מיליון שקלים. בשבועות הקרובים יבוצעו העבודות במתחם הבריכה העירונית, כאשר העבודות הראשונות תבוצענה בחדר המכונות התת קרקעי. לפי לוח הזמנים המתוכנן, בחודש דצמבר יחלו עבודות החוץ, הכוללת קידוח יסודות למבנה הקירוי, בחודש ינואר תתחיל הרכבת העמודים, בחודשים פברואר ומרץ תבוצע התקנת הדפנות והגגות, ובהמשך יותקנו מערכות התאורה, החימום והאוורור בחלל הקירוי. מרכז הפורט העירוני מתוכנן לפתוח את שערי הבריכה לשימוש המתרחצים במהלך חודש אפריל 2017.

ראש העיר, חיים ביבס: "השבוע התחלנו תהליך להנגשת הבריכה העירונית לכל העיר כל השנה ובמחירים עממיים. בעוד מספר חודשים, עם סיום העבודות יהיו תלמידי בתי הספר שלנו הראשונים שיהנו משיעורי שחייה מטעם בית הספר בבריכה המקורה בבקרים ובמשך שעות היום יוכלו כל תושבי העיר לשחות בבריכה המקורה במשך כל ימות השנה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות