חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  9 – 15 בספטמבר 2016  

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע. הורוסקופ שבועי:  9 – 15 בספטמבר 2016 

 

הורוסקופ שבועי:  9 – 15 בספטמבר 2016   

 

 טלה

שמש מסמלת אנרגיה, חום, שמחת חיים, חיוניות ויצירתיות, ואתם חולים על האנרגיה הזאת, כי אתם הרי בני מזל אש. לכן מיקום השמש במזל בתולה (אדמה) בבית הבריאות והעבודה שלכם, עשוי לסמל פסימיות וחידלון. חמישי: ליקוי ירח מוצל מחליש את כוח ההתנגדות למחלות ומעצים את הדיכאון והמועקה. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג.

 

שור

ראשון-שני: היכולת שלכם להתמקד בפרטים (במקום העבודה) ולהיות יסודיים ומעמיקים תיטיב עימכם. כדאי להקשיב לאינטואיציה ולתחושתכם הפנימית שיובילו אתכם בכיוון הנכון. אנשים ישתפו איתכם פעולה ולאנשי העסקים שביניכם גם תכליתית. מנגד, בעיה שהפריעה לקשר שחשוב לכם להתפתח עתידית, עשויה להיפתר הודות לשיחה שתבהיר אי-הבנות, על דברים שהיססתם לדון בהם.

 

תאומים

זוהי תקופה מתוחה ולא יציבה, ועדיין לא ברור לכם לאן יפנו הדברים ואיך תתמודדו איתם. החלטות חשובות בענייני בית ומשפחה מומלץ לדחות עד לאחר הפסקת נסיגת מרקורי כוכבכם, ב- 22 בספטמבר. וגם בשל השפעת ליקוי הירח השבוע. רצוי שלא תיכנסו להתחייבויות גדולות. עבודת צוות דורשת הרבה ויתורים, וזו אחת הסיבות לכך שחשוב לכם לשמור על סודיות בצד עצמאות.

 

סרטן

יש לכם צורך להיות בפעילות ובתנועה, לנסוע, להכיר אנשים חדשים ולהתנסות בחוויות לא שגרתיות. היחס החיובי שתקבלו מהסביבה עשויה להשפיע על התוכניות העתידיות שלכם. הנסיגה של כוכב התקשורת מרקורי מתרחשת בבית הנסיעות והתקשורת שלכם, מצב שעשוי להשפיע עליכם. מודעות: שימו לב לברומטר שלכם ושל אלה מולכם. אתם עלולים להיקלע למתח לא רצוי.

 

אריה

ענייני כספים מתסכלים אתכם ולעיתים אתם מתקשים לראות את התמונה כולה, בגלל רצונכם בפתרונות מהירים. האריות המהמרים חייבים להיות זהירים במיוחד לקראת ליקוי הירח  בימים חמישי ושישי (15-16 בספטמבר). גם השפעת נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מצפה מכם לסגל עירנות ואחריות. החדשות הטובות: ונוס ומארס במזלכם מיטיבים עימכם ומעלים את הכריזמה שלכם.

 

בתולה

מציאות מעורבת: השבוע נוצרים שני אלמנטים רגישים ומשמעותיים. צד אחד מרמז על קשיים, הגבלות, אחריות ובדידות. מצב הרוח אפרורי ועצוב, קשישים מרגישים בודדים מתמיד ומומלץ להתייחס אליהם בכבוד. מצד שני, שמש יופיטר במזלכם בהיבט רב כוח ועוצמה לפלוטו עשוי להעיד או לסמל את סופם של תהליכים ולידתם מחדש, או מעורר את הצורך לנקות ולטהר את השטח לקראת הבאות.

 

מאזניים

רבים מביניכם כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם בתקופה הזאת. פעם חם, פעם קר והדבר לא קשור למזג האוויר, אלא לזגזוג של המערך הכוכבי. מצד אחד ונוס כוכבכם מיטיב עימכם. מצד שני המערך הכוכבי שמתרחש מאחורי גבכם משגע לכם את האנרגיות וגורם לכם תהפוכות במצבי הרוח. השורה התחתונה: בתוך שבועיים תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות.

  

עקרב

ראשון-שני: ימים אלה מאפשרים לכם להתמקד בפרטים החשובים, ואף מביא למציאת פתרונות לסוגיות פרקטיות. פלוטו כוכבכם מאיץ את הרצון לקדם יעדים בחוכמה ובשיקול דעת. ביקור ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להאיץ מגעים שיקדמו אתכם. קשרים יתחילו בעבודה או באמצעותה - אל תחמיצו אל ההזדמנות. התקופה מעודדת חיי חברה וקידום יעדים תכליתיים.

 

קשת

הצורך בחידוש ניכרים בכם, לכן כדאי להיות תקשורתיים, יצירתיים ולהסתגל לכל מקום או אדם חדש. מצד שני, יחסים מכל סוג מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית כדי שלא ייפגעו. יחסים מורכבים הם פוטנציאל לסערה רגשית, לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות רגשית גבוהה, סגלו ראייה בוגרת יותר. בתוך שבועיים תתחיל זרימה אחרת של אנרגיה וההרגשה של רבים מכם תשתפר לטובה.

 

גדי

רבים מכם מנסים לעשות את הדבר הנכון ולמצוא את מקומם במסגרת הראויה לכישרונכם הבלתי מבוטל, יש סטנדרטים גבוהים ושואפים להגיע אליהם. גילוי יוזמה מצידכם יהיה משמעותי יותר מכל סיוע שתקבלו. זה הזמן לארגן את סדר העדיפויות המקצועי ואת ההיקף העסקי. מגעים שלא צפיתם אותם, ייתכן עם חו"ל, יביאו להזדמנות שתפתח בפניכם צוהר עמוק וייחודי, יש למה לצפות.

 

דלי

אתם עלולים לאבד את הביטחון בעצמכם ולהטיל ספק ביכולתכם, אך מדובר במצב זמני, ושיפור צפוי כבר לקראת החודש שמתחיל ב- 23 בספטמבר. מיקום הכוכבים ונוס מארס במזלות המיטיבים עימכם עשוי לעלות את הפופולריות שלכם. אתם קורנים קסם אישי, וגם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי. ונראה שתפגשו אנשים אהובים או שתבלו בנסיעה או בפגישה שתשפר פלאים את הרגשתכם.

 

דגים

אתם בתקופה של בלבול ותהיות נלווים. יש מביניכם כאלה שמצב הרוח מביא לאווירה כבדה ורצינית, המנוגדת לשמחה, לחום ולנהנתנות שאליהם אתם שואפים. תידרשו למידה רבה של מאמץ, השקעה ונתינה מעצמכם. אסור שהרגשות יקבעו את התנהגותכם, דווקא משום שהמעורבות הפנימית חזקה מדיי וחוסמת את תגובתכם ההגיונית. דברו ישירות על הרגשותיכם כדי להימנע מקונפליקט.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

          

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות