חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתי כדאי להסתייע בעורך דין מקרקעין?

 

המון פעמים קיצורי הדרך נתפסים כדרך הקצרה והאידיאלית ביותר, אך בשום פנים ואופן לא ניתן להכתיר דרך שכזו כדרך בטוחה.

 

המון פעמים קיצורי הדרך נתפסים כדרך הקצרה והאידיאלית ביותר, אך בשום פנים ואופן לא ניתן להכתיר דרך שכזו כדרך בטוחה. בעוד ישנם דברים שתוכלו להתמודד מולם לבדכם, ישנן דרכים שחשוב שתצעדו בהן עם אנשי מקצוע מובילים. אתם לקראת עסקת מכירה של נכס, אתם צריכים סיוע מקצועי בכל הקשור לעולמות הנדל"ן ואתם מוצאים עצמכם מוקפים בסימני שאלה? אל תהמרו על טיבה של עסקה, על תנאים שמגיעים לכם ובטח שאל תהמרו על שמירת החוק: עורך דין נדל"ן ומקרקעין ילווה אתכם.

 רוכשים דירה חדשה? אל תעשו זאת לבד

המקרה הפופולארי ביותר בו מסתייעים בשירותיו של עו"ד מקרקעין הוא רכישת דירה. לא בכל יום אתם רוכשים ארבעה קירות, ועד שאתם עושים את הצעד המרגש הזה כדאי שתעשו אותו על הצד הטוב ביותר. חוזה קניית דירה הוא חוזה שעליו חותמים גם מוכר הדירה וגם קונה הדירה, והמטרה של עורך הדין המלווה אתכם היא להבטיח כי אתם חותמים על הסכם הוגן המטיב עמכם.

 מעבירים דירה לילדים? עשו זאת נכון

בעוד ישנם אלו החותמים על הסכם מכר דירה בעת שהם מוכרים את הנכס שלכם, ישנם גם אלו שחותמים על הסכמים אחרים. העברת דירה במתנה מתבצעת כיום בהיקפים שלא בוצעו בעבר, ועל כן חשוב לעשות זאת נכון ועל פי החוק. מדובר על צעד מקובל המתרחש בלא מעט משפחות, כאשר מטרת העל היא למנוע סכסוכים מיותרים בין ילדים, למנוע סכסוכי ירושה ובטח שלמנוע מקרים בהם ההורים הופכים להיות קורבן לסחיטות. במקרים בהם אתם אכן רוצים להעביר דירה במתנה, חשוב לבצע את התהליך עם עורך דין שינחה אתכם איך לבצע את העסקה כשורה. לא מעטים נפלו בעסקאות שכאלו בגלל חוסר ידע – החל ממלכודות מס שונות ועד רישום זכויות בצורה לא נכונה.

 הדייר שלכם לא מתפנה? אל תרימו ידיים

אתם משכירים נכס שברשותכם והדייר מתעקש שלא להתפנות? מדובר כנראה על אחד המקרים השכיחים ביותר. יחד עם זאת, במעמד של פינוי שוכר אתם יכולים למצוא עצמכם עוברים על החוק מבלי שהתכוונתם לכך, ועל כן חשוב להסתייע בעורך דין. כבעלי הנכס, אין לכם המון כלים חוקיים דרכם תוכלו לפעול, כך שחשוב שתכירו אותם. ישנם תקדימים בהם השוכרים התלוננו על פינוי בכוח ועל פגיעה ברכושם בעקבות פינוי שבוצע בכוח. על כן, פנו לעורך הדין ובצעו את פינוי הדייר על פי חוק.

למידע משפטי נוסף בנושא נדל"ן ומקרקעין ניתן לבקר באתר של עו"ד מקרקעין שמואל גרנאי.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות