חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשה בצפון לחגים הקרובים בוילת נופש

 

החגים מתקרבים, ואיתם השאלה הנצחית – מה עושים בזמן הימים הארוכים שבהם לכולם אין לימודים ואו עבודה? בין אם מדובר במשפחה או אנשים צעירים שנהנים עדיין מחופש יחסי מהתחייבויות כספיות ונפשיות, יש להחליט על הבילויים כמה שיותר מראש.

 

 למרות שפיתרונות של הדקה ה-90 יכולים להיות מאוד יצירתיים ולהעניק הצעות משתלמות ביותר, עדיין כדאי להשקיע ולמצוא  את האופציות המשתלמות ביותר שיאפשרו לנוח בצורה משחררת ונוחה. יתר על כן, רבים יסכימו שכדאי ומוצדק לשלם קצת יותר על מנת ליהנות מבילוי ברמה הגבוהה ביותר, כזה המאפשר לצבור כוחות לקראת הבאות. רבים גם מודעים לכך שעד פסח לא תהיה הזדמנות שכזאת, ולכן כדאי לנצל את תקופת החגים בצורה הטובה ביותר.

לחצו כאן כדי לבצע הזמנת וילות בצפון במחירים זולים

מדוע חשוב להזמין כבר עכשיו?

בין שתי האפשרויות הנפוצות ביותר בתור זמן למנוחה ניתן למצוא את הימים של ראש השנה ושל סוכות. משום שערבי החג נופלים בחלקם על ימי ראשון השנה, ניתן ליהנות ממספר רב יותר של ימי חופשה רצופה, ובמסגרת וילות מפנקות בצפון ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. עם זאת, יש לדאוג להזמין מקומות כמה שיותר מראש, על מנת למנוע מצבים לא נעימים של מבחר נמוך ולא איכותי יחסית של וילות – או אפילו גרוע יותר, להישאר בלי אופציות בכלל, מה שעשוי להיות אפשרי ביותר לאור הביקוש הרב שקיים להשכרת וילות בצפון בכל ימות השנה, ובעיקר בתקופות החגים.

האם אפשר להיות כל הזמן רק בוילה?

ואם יוצאים מנקודת הנחה ששיריינתם לכם שהות של מספר ימים בוילה מפנקת בצפון – מה אתם אמורים לעשות שם כל הזמן הזה? בפועל, אנשים רבים מתחילים להשתעמם גם בסביבה המפנקת ביותר, במידה ועברו יומיים ולא השתנה שום דבר בסביבה שלכם או במה שאתם עושים בוילה – הסיפור כולו יהפוך למדכא יותר ממשחרר, לכן כדאי לחשוב מראש על תוכנית העשרה, בעיקר כאשר יש ילדים בעניין. תכנון ממוקד בטרם עת של השהות שלכם באזור הצפון יאפשר לכם לבלות בצורה היעילה ביותר, גם להרחיב אופקים וגם לרבוץ בטן-גב בוילה. יש שיגידו שמדובר בבילוי המושלם ביותר.

מה אפשר לעשות בצפון חוץ מלהיות בוילה?

אז מה כדאי להכניס לבילוי שלכם בצפון הארץ? מספר מקומות הם חובה במהלך הבילוי בצפון: לדוגמא, הכנרת זהו מוקד בילוי חשוב הכולל גם אתרים היסטוריים, גם מקומות בילוי מסחריים (טיילת טבריה) וגם נקודות עניין בולטות לא רק עבור הישראלים, אלא גם תיירי חוץ. לחובבי בילויים מסוג אחר – ניתן להצפין עד למרכז קנדה, או ליהנות מהמקורות הטבעיים של חמת גדר הקרובים גם הם לאזור טבריה. ניתן למצוא אטרקציה המתאימה לכל סוג של טעם, כולל מסעדות, מרכזי קניות, מסלולי הליכה שונים ועוד. הצפון מגוון מאוד בכל ימות השנה, ובתקופות החגים זה ניכר בצורה בולטת ביותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות