חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תשדרגו את החופשה שלכם בצפון

 

זוגות, משפחות, קבוצות של חברים וגם לא מעט צוותים שיוצאים למסעות גיבוש – רבים פוקדים את הצפון לאורך השנה כולה, ובעיקר בחודשי הקיץ ובחופשות החגים.

 

זוגות, משפחות, קבוצות של חברים וגם לא מעט צוותים שיוצאים למסעות גיבוש – רבים פוקדים את הצפון לאורך השנה כולה, ובעיקר בחודשי הקיץ ובחופשות החגים. לצד מסלולי טיול בנחלים, טיפוס בהרים ואוהלים על החוף, נדמה שכולם מחפשים אטרקציות ופעילויות מהנות, מעבר להכנת ארוחות בשטח או קריאת ספר על שפת הים. אם עדיין לא התנסיתם בחוויית הרפטינג, הגיע הזמן שתכירו את הפעילות שתהפוך את החופשה הבאה שלכם לבילוי סוער, רטוב ומהנה במיוחד: רפטינג בנהר הירדן.

 

מה זה בעצם אומר?

מי שלא מכיר את הקונספט או נשאר באוטובוס כדי לישון בזמן שהחברים שלו חתרו ונרטבו, חוויית הרפטינג כוללת סירה אחת שמיועדת לזוג או לקבוצה, כאשר כל חברי הקבוצה נדרשים לחתור באמצעות משוטים לאורך נהר הירדן. לצד המאמץ הפיזי הכרוך בפעולת החתירה (פעילות גופנית אם תרצו) המסע בנהר הוא אידאלי, בוודאי בחודשי הקיץ. המים קרירים, וגם אם תקפידו לחתור באופן יציב אתם עדיין צפויים להירטב, וגם אתגרים שונים במסלול הופכים את החתירה למהנה. חובבי האתגר והמנוסים יכולים להעלות רמה במשך הזמן ולבחור במסלול קצת יותר ארוך וגם מעט יותר סוער.

 

שיט, ספורט – ונופים מרהיבים

לצד היתרונות הברורים של רפטינג בנהר הירדן, הכוללים מצד אחד פעילות ספורטיבית ומצד שני אטרקציה שללא ספק מכניסה עניין וטעם לכל טיול ולכל חופשה, ישנו יתרון אחד נוסף וחשוב לא פחות. לאורך המסלול, ואין זה משנה מה אורכו או מה מידת הקושי שלו, תזכו לראות טבע נפלא ונופים יפהפיים. עצים ירוקים, פינות קסומות שבהן אפשר לרדת מהסירה ולהרטיב רגליים, וכמה נקודות שמהן תוכלו לראות יופי אינסופי. אזור הצפון נחשב גם כך למרשים ויפה, ובמסלול הזה תגלו עד כמה זה נכון תוך שאתם שטים להנאתכם לאורך הנהר.

 

עוד אפשרויות באזור

רפטינג בנהר הירדן יכול להיות חלק מחוויה גדולה הרבה יותר. אם תערכו חיפוש קצר תמצאו לא מעט אתרים וחניוני לילה שבהם תוכלו להקים אוהל, פינות נהדרות שבהן תוכלו לנפנף מעל המנגל ומסלולי טיול אם תרצו לשלב לצד השיט גם טיול אופניים, מסלול הליכה ואפילו אטרקציות אחרות כמו פיינטבול, קירות טיפוס וכיו"ב. תכננו מראש את הטיול שלכם, בדקו את שעות הפתיחה של המקומות שאליהם אתם מעוניינים להגיע, ואל תשכחו להגיע עם המון אנרגיות. חופשה שבה תוכלו גם ליהנות, גם לנוח וגם לחוות, היא בהחלט החופשה החלומית.

לפעילויות נוספות באזור הגליל כנסו לאתר הרשות לפיתוח הגליל בכתובת:

http://birds.galil.gov.il/?p=4920

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות