שלום גלי, תודה על השאלה.
זו שאלה מצוינת, מאחר ויש מבחר ערוצי פרסום כיום וחשוב לדעת לפני:
1. כמה השקעת זמן וכסף בכל אחד?
2. למה אני מתחברת יותר?
3. למה עלי לצפות מכל נכס?
ההשקעה באתר אינטרנט היא גדולה בחודשים הראשונים, אבל לאחר מספר שבועות (הקמה, העלאת תכנים ותמונות) ההשקעה הופכת לקטנה יותר מבחינת זמן וכסף. הבאת מתעניינים לאתר היא לא פשוטה ולוקחת זמן ורצוי להתייעץ עם מומחה מספר פעמים לגבי קידום האתר. יש חשיבות רבה גם להקמה עצמה של האתר - הקמה נכונה תמקם אותו בגוגל נכון.
ההשקעה בדף פייסבוק היא השקעה לאורך זמן, כל הזמן. אבל במקרה הזה קל יותר להגיע ללקוחות מתעניינים מהסיבה הפשוטה שאנשים כבר נמצאים בפייסבוק ויתקלו מדי פעם בתכנים שלך, שלא כמו באתר, שצריך באופן מכוון לרשום את שם האתר / השם שלך כדי להגיע אליו. גם כאן יש חשיבות להתייעץ עם מומחה מספר פעמים כדי להתחיל לעבוד בצורה נכונה ומניבה.
וטיפ קטן לסיום: יש כיום אפשרות להקים אתר חינמי בגוגל ביזנס. היכנסי לגוגל, רישמי "גוגל ביזנס" כשאת מחוברת עם חשבון ג'ימייל שלך, תוכלי להקים אתר בתוך שעה.
בהצלחה!
0506202585