חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חדש: פורום ייעוץ של עורכי דין ממודיעין

 

עורכי הדין, חן וליאת שטיין, פתחו פורום חדש באתר וואלה לייעוץ בנושא תביעות כספיות והוצאה לפועל. שווה גלישה

 

חן וליאת שטיין, זוג עורכי דין ממודיעין, פתחו בשבוע שעבר פורום חדש באתר וואלה לייעוץ בנושאי תביעות כספיות והוצאה לפועל. הזוג שטיין, תושבי שכונת קייזר, מנהלים משרד פרטי בתל-אביב ומקבלים לקוחות גם במודיעין.

לפורום החדש כבר זורמות שאלות בנושאי דוחות חניה, עיקולים, חובות, תשלומים לעסקים שנפדו ללא קבלת סחורה ועוד. אומנם האמור בפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אולם התשובות המקצועיות עוזרות ונותנות מידע חשוב.

אחד הגולשים שאל מה דינו של ארנק שמצא ברחוב ומסר למשטרה. "האם יכול להיות שאני אזכה בו אם לא ימצאו את מי שהארנק שייך לו?", שואל הגולש.

ועל כך משיב עו"ד חן שטיין: "חוק השבת אבידה קובע כי אם לא נדרשה האבידה תוך ארבעה חודשים, הרי שזו תועבר למוצא הישר, בתנאי שהאבידה לא נמצאה ברשותו של אחר. במקרה שלך לא נראה כי ישנה בעיה, היות ומצאת את האבידה ברחוב. על כן, עלייך לפנות לתחנת המשטרה בה מסרת את המציאה, לברר האם היא נדרשה ע"י בעליה, ואם לא- לדרוש לקבל אותה לידיך, כפי שקובע החוק".

אם יש לכם שאלות בנושא תביעות כספיות והוצאה לפועל, הזוג שטיין ישמחו לענות עליהם בפורום תביעות כספיות והוצאה לפועל, באתר וואלה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות