חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סיכום פעילות מודיעין חופשית 9 - 16.3

 

הגיע הזמן להקים מדרכה ולנטוע שדרת עצים לאורך השוליים המזרחיים בדרך יאיר פרג, מכיכר השוטר עד כביש 443, לאחר ניכוש וכיסוח כל השיחים היבשים שגודשים את השוליים המזרחיים לאורך דרך יאיר פרג.

 

בהמשך להתנגדות של תושבים ממכבים להקמת תחנת חשמל החדשה צפונית למכבים, מצ"ב מכתב ששלחתי אל ראש העיר, ובו דרשתי לבטל מיידית את הקמת תחנת החשמל, ולהקים אותה באזור שבין הפארק הטכנולוגי (ליגד) לבין פארק המלאכה (ישפרו) שם יש שטחים נרחבים שמתאימים להקמת תחנת חשמל חדשה.  

סיירתי במקום שבו יש חורשה ירוקה, ובסיס צבאי קטן בסמוך למחסום מכבים. לא ידוע לי אם צה"ל אישר את הקמת תחנת החשמל בסמוך לבסיס הצבאי, והאם צה"ל בכלל יודע על התכנית להקמת תחנת חשמל חדשה בסמוך מאד לבסיס צה"ל.

ההחלטה לבחור ברצועת קרקע של כמה דונמים במזרח העיר להקמת תחנת חשמל שתספק חשמל למערב העיר, היא תמוהה בלשון המעטה. השטח המוניציפאלי של מודיעין-מכבים-רעות הוא כ- 50,000 דונם, ויש שטחים נרחבים במערב העיר שמתאימים להקמת תחנת חשמל חדשה מבלי לסכן את בריאותו של אף תושב.

גם אם יש סיכוי קלוש ביותר שהקרינה מתחנת החשמל היא מסוכנת ועלולה לגרום לנזקים בריאותיים לתושבים ולילדים, חייבים למנוע את הקמת תחנת החשמל. אני מעדיף את דרך המניעה, מאשר להיווכח בעוד כמה שנים שהתחנה שהוקמה צפונית למכבים גרמה למחלות שונות ומשונות בגלל קרינה חזקה.

כבר קרו מקרים שבהם תושבים חלו בגלל שבתי המגורים שלהם נמצאים במקומות שבהם יש תחנות חשמל סמוכות.

 

  1. לבטל הקמת תחנת חשמל / מכתבים למערכת – http://mcity.co.il/?id=4201803160718223 -

קובי אור פרסם במקומונט mcity מודיעין את מכתבי אל ראש העיר

אנו תושבי מכבים מתנגדים להקמת תחנת החשמל במקום המיועד, וחוששים שהקרינה מתחנת החשמל היא מסוכנת ועלולה לפגוע בבריאות התושבים מכבים שלב א’. יש באזור שבין הפארק הטכנולוגי לבין פארק המלאכה שטחים נרחבים להקמת תחנת חשמל חדשה

 

  1. מכתב אל ראש העיר חיים ביבס –  מכרז לכיסוח וניכוש עשבים ושיחים ברחבי העיר –

מצ"ב מכתב ששלחתי אל ראש העיר, בהמשך למכרז שהעירייה פרסמה לניכוש עשבים ברחבי העיר.

בשנים האחרונות פניתי פעמים אחדות אל ראש העיר במכתבים, בדרישה לכסח את כל השיחים הגבוהים והיבשים שגודשים את השוליים המזרחיים לאורך דרך יאיר פרג, בכדי לסלול שביל אופניים לאורך השוליים המזרחיים בדרך יאיר פרג, מכיכר השוטר עד 

כביש 443. שביל האופניים בוצע בצד המערבי של דרך יאיר פרג, עם שדרת עצים מטופחת לצד המדרכה.

כמו"כ, הוספתי במכתבי שהגיע הזמן להקים מדרכה ולנטוע שדרת עצים לאורך השוליים המזרחיים בדרך יאיר פרג, מכיכר השוטר עד כביש 443, לאחר ניכוש וכיסוח כל השיחים היבשים שגודשים את השוליים המזרחיים לאורך דרך יאיר פרג.

 

  1. מכרז לכיסוח וניכוש עשבים / מכתבים למערכת - http://mcity.co.il/?id=82018031607112910 -

קובי אור פרסם במקומונט mcity מודיעין את מכתבי אל ראש העיר

אנו תושבי מכבים-רעות מבקשים שבמסגרת עבודות המכרז לניכוש עשבים, הקבלן הזוכה יבצע בין היתר גם כיסוח של כל השיחים הגבוהים והיבשים שגודשים את השוליים המזרחיים לאורך דרך יאיר פרג.

 

  1. שאלת השבת – מצ"ב כתבה של רותי בוסידן במקומון ’ידיעות מודיעין’, על ישיבת מועצת העיר שהתקיימה בשבוע שעבר, ועל השאילתות וההצעות לסדר שהגשתי.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות