חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

תושב מודיעין חויב לשלם דמי ועד בית 4 שנים אחורה

 

 הדייר, שסירב לשלם את דמי הוועד, חויב על ידי המפקחת על רישום המקרקעין לשלם חוב בסך יותר מ-6,000 שקלים, כולל הפרשי הצמדה וריבית, הוצאות משפט ושכר טרחת עו”ד

 

סירוב של דייר בבניין מגורים לשלם את דמי הוועד החודשיים במשך שנים עלול לעלות לו ביוקר. כך גילה תושב מודיעין, המתגורר בבניין מגורים בעיר, שלא שילם במשך ארבע שנים את התשלום החודשי לוועד הבית. התושב טען במכתב שהפנה לדיירי הבניין כי פנייתו לוועד הבית לטפל בבעיית מטרד שנגרמה על ידי יונים שקיננו בחצר האחורית של הבניין לא טופלה על ידי ועד הבית, ולכן ציין כי "במידה והבעיה לא תיפתר, אני מבקש לדלג עליי בפעם הבאה שייאספו מסי ועד בית".

ועד הבית הגיש למפקחת על רישום מקרקעין ברחובות תביעה משפטית באמצעות משרד עו"ד אלקוצר עזריה תמיר ממודיעין, המתמחה במתן פתרונות משפטיים ובהם דיני מקרקעין וייצוג בעסקאות נדל"ן ודיני התכנון והבנייה. בכתב התביעה נכתב, בין היתר, כי "הנתבע לא שילם את חלקו בדמי הוועד כאמור לעיל, חרף דרישותיה החוזרות ונשנות של התובעת בעל פה ובכתב".   

בפסק הדין, שנקבע על ידי המפקחת על רישום המקרקעין ברחובות תמר פריאנטה, חויב הדייר לשלם את חובו לוועד הבית בסך יותר מ-6,000 שקלים, כולל הפרשי הצמדה וריבית כחוק וגם הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי הדין של ועד הבית. זאת לאחר שהדייר לא הגיש כתב הגנה לתביעה שהוגשה נגדו.

עו"ד איריס אלקוצר ועו"ד סיגל עזריה תמיר, שטיפלו בתביעה, אומרות כי "ועדי בתים רבים במודיעין מנוהלים בדרך כלל בהתנדבות על ידי מספר מצומצם של דיירים, שטובת הכלל היא לנגד עיניהם. לכן חשוב מאוד שהם יידעו שבמידה והם נתקלים בדייר שאינו מעוניין לשלם את דמי ועד הבית, החוק בהחלט עומד לצדם ונותן להם מענה משמעותי. מסיבה זו חשוב מאוד להתייעץ ולהיעזר במשרד עורכי דין, שתחום דיני המקרקעין הוא המומחיות שלו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות