חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי קיץ 2016 במודיעין 

 

קיץ 2016 כבר בפתח ובעיריית מודיעין מכבים רעות כבר מוכנים לאחר שעמלו על הכנת כ-50 אירועים מגוונים שיתקיימו במהלך החודשים יולי-אוגוסט.

 

 

 

אירוע השיא של הקיץ יהיה אירוע הצדעה לעיר שחוגגת 20 שנה, שיתקיים ביום חמישי 7.7 באמפי פארק עמק החולה בהשתתפות הזמר משה פרץ. באירוע זה יוכלו המשפחות ליהנות ממופע של כוכבת הילדים מיכל הקטנה שיחל בשעה 18:30 וממתנפחים, דוכני מזון והפעלות שונות. לאחר מטח זיקוקים וברכות, יחל, כאמור, המופע המרכזי של הזמר משה פרץ.

 

כמו בכל שנה, גם הפעם אירועי העירייה יהיו פתוחים ללא תשלום לקהל הרחב ויאפשרו לתושבי העיר ליהנות מעשרות הופעות, מופעים ופעילויות שיכללו אירועים לכל הגילאים החל מפעוטות וילדי הגנים, דרך תלמידי היסודי ובני הנוער ועד לאירועים לכלל תושבי העיר.

אירועי הקיץ יתחלקו השנה בדומה לנעשה שנה שעברה, על פי נושאים, כאשר בכל יום שני יתקיים "שני ספורטיבי", בימי שלישי, כמו בכל קיץ, יהיה פארקולנוע בפארק ענבה, בימי שישי תתקיים גם השנה קבלת שבת בפארק בעמק החולה, בסמוך לבית ספר "דורות" (מול בית מספר 27), ובמוצאי שבת אחת לשבועיים יערכו הופעות במסגרת "לילות ענבה".

 

כמו כן, במהלך החופש יתקיימו הופעות באתרים שונים ברחבי העיר. ב-13.7 יוכלו הילדים לחגוג את הקיץ עם כוכבי הילדים גילי ומיכל ינאי, במגרש האתלטיקה שברעות. בתאריך 25.7 יערך בפארק הדגים פסטיבל אבירים שיכלול הפעלות, מתנפחים, מופעים מרהיבים, סדנאות ועוד.

גם כוכב הילדים טל מוסרי יגיע לעיר וב-3.8 יבצע מופע מוסיקלי בשיתוף הקהל בפארק חטיבת יפתח. בתאריך 15.8 יהיה "יום ירוק" שיכלול מופע תיפוף אקולוגי, הפעלות ספורטיביות בחומרים ממוחזרים, מתקנים מתנפחים ועוד פעילויות לילדים, בעמק האלה. המופע שיסגור את הקיץ עבור הקטנטנים יהיה "עושים חיים", מופע מוסיקלי מצחיק של הדוד חיים ובובו החייזר, שיערך ב-25.8 בפארק שבשדרות יצחק רבין.

 

בהמשך להצלחה האדירה בשנה שעברה, הוחלט באגף הספורט בעמותת סחלבים להמשיך עם המסורת הצעירה "שני ספורטיבי", במסגרתה יכולים התושבים, חובבי הספורט, ליהנות בכל יום שני החל מהשעה 20:00 מארבעה מתחמי פעילות ספורטיבית שונים בארבעה פארקים ברחבי העיר.

ברחבת הירידים שברחוב עמק החולה מול בית מספר 101, יערך שיעור "זומבה" סוחף בסגנון לטיני המשלב צעדי סלסה, מרנגה, צ’ה צ’ה צ’ה, אפריקאי, ברזילאי ועוד, בהדרכת מיטב המדריכים: אורית חוג’ה, ליאל אסרף ותומר דפני.

בפארק החרגול בעמק בית שאן, מול בית מספר 26, יהיה אימון רצועות פונקציונאלי לחיזוק יציבות, שיווי המשקל ולחיזוק כל שרירי הגוף. את האימון תעביר המדריכה עטרה דפני, ניתן להגיע עם רצועות מהבית.

בפארק שבשדרות יצחק רבין מול אולם הספורט, יפעל מתחם surf set והפעלות ספורט. ה-  surf set הוא אימון חדשני ודינמי המדמה גלישה על גלשן גלים ומחזק יציבה, גמישות וקואורדינציה, תוך הנאה צרופה. לצד הגלשנים שיוצבו, יתקיימו הפעלות ספורט עם גומיות, מדרגה, חישוקים ואלמנטים נוספים.

באמפי עמק האלה (ליד בית סחלבים) יוכלו התושבים ליהנות מהלהיט החדש שכבש את העולם "דראמס אלייב", אימון קצבי של תיפוף על כדורי פיטבול ענקיים. לאור הביקוש הצפוי, המתחם יפעל בשתי פעימות: פעימה הראשונה בשעה 19:00, בה יערך אימון לכל המשפחה, ופעימה נוספת בשעה 20:00 בה יערך אימון למבוגרים בלבד.

 

בנוסף לפעילויות הקבועות בימי שני, הקיץ יוכלו הרקדנים החובבים ליהנות בכל מוצאי שבת לאורך חודש יולי, בין השעות 20:00 – 23:00, ממתחם ריקודי עם ועמים עם קובי מיכאלי ברחבת הירידים שברחוב עמק החולה מול בית מספר 101. הפעילויות יחלו בתאריך 4.7.

יוזמה חדשה ומרעננת שמתחילה הקיץ בעיר היא טיולי אופניים מודרכים לאור ירח. תושבי העיר מגילאי 10 ומעלה יוכלו להגיע בתאריכים 21.7 ו-18.8 עם אופניים, קסדה ופנס וליהנות מטיול חוויתי במסלול של כ-15 ק"מ באתרי הטבע והמורשת בעיר.

 

בימי שלישי, כמו בכל שנה, יהפוך פארק ענבה לאולם קולנוע ענקי עם הקרנת סרט קולנוע באופן קבוע בכל יום שלישי בשעה - 20:00 לכל המשפחה. פארקולנוע, הפך עם השנים לאחד האירועים האהובים בקיץ, כאשר מידי שבוע גדשו את הפארק צופים רבים שנהנו מסרטים חדשים או מקלאסיקות קולנועיות המתאימות לכל המשפחה. הקיץ יוקרנו הסרטים: המסע לכוכב המינימיקים, גולשים על הירח, המיניונים, הדב פדינגטון ועוד.

 

בנוסף, במהלך הקיץ, יארח הפארק הסמוך לבית הספר דורות בעמק החולה קבלות שבת בימי שישי, במסגרתן יוכלו הילדים לשמוע סיפור, לצפות בהצגות שחקן, לשיר ולרקוד.

 

בחודש יולי תארח העיר, זו השנה השישית, את פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-13, פסטיבל ייחודי בארץ המאגד בתוכו את כל אומנויות הרחוב. במסגרתו יתארחו אומנים מרחבי העולם בפעילויות ואירועים שונים, בהם אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים, אליפות רוכבי אופני BMX, תחרות סקייטבורד ארצית ומתחם משחק קנדמה, למקצוענים ולחובבים. הפסטיבל יחל בתאריך 19.7 בפארק מוריה (סקייטפארק). למחרת, בתאריך 20.7, יתקיים האירוע המרכזי של הפסטיבל, אליפות ישראל בברייקדאנס להרכבים, באמפי תיכון עירוני ב’ וברחבת היכל התרבות. הוא יכלול מתחם ריקודי רחוב, מעגלי ברייקדאנס, קפוארה, פארקור, קיר גרפיטי ענק, במת מוזיקה עם ראפ, ביטבוקס והופעות.

 

לתושבים שרוצים מופעים קצת יותר רגועים תקיים העירייה את מופעי לילות ענבה – מוצ"ש מוסיקלי בפארק ענבה. בין המופעים: אלון אולארצ’יק עם מיטב הלהיטים יארח את מזי כהן ורז שמואלי ב-16.7, להקת BackBeat תארח את כרמי שימרון במופע סוחף של להיטי שנות ה-50 וה-60 ב-30.7, אריק דוידוב יבצע מופע מיוחד לט"ו באב עם נעימות ושירי אהבה ב-20.8 ובסוף הקיץ יערך המופע "ארצנו", הפקה ענק מיוחדת שתכלול ביצועים לשירים מכל הזמנים וקטעי וידאו ארט יחודיים, ב-27.8.

 

עבור בני הנוער תפעיל העירייה בשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, את מתחם ModiinZone שבפארק ענבה. המתחם יפתח ב-30.6 ויפעל לאורך כל הקיץ שלושה ימים בשבוע בין השעות 21:00 ל-02:00, תחת הכותרת "Wake up your  nights". כל יום יהיה במתכונת שונה: ימי ראשון יהיו במתכונת רגועה ויכללו סדנאות מוזיקה של אמנים, ערבי במה פתוחה, מעגלי שיח, הרצאות ודיונים, ימי שלישי יעסקו בספורט ויציעו לבני הנוער הפעלות ספורטיביות מגוונות ובימי חמישי יוכלו בני הנוער ליהנות מאטרקציות אקסטרים מושקעות.

 

אירוע הנוער שיפתח את הקיץ לתלמידי התיכונים יתקיים ביום חמישי 28.6, בפארק המנגלים שבמרכז עינב, ויהיה מסיבה בסגנון איביזה, מסיבת ענק עם כמה דיג’יים ובהם גם סקאזי. הכניסה לכיתות ט’ ומעלה. בהמשך, בתאריך 18.7, יסתיים פרויקט "מקורוק" ויופיע ישי ריבו. ב-14.7 אמירם טובים יופיע עם מופע סטאנד-אפ במתחם Modiin Zone וכדי לסגור את הקיץ ב-26.8 תתקיים מסיבת רחוב לבני הנוער במרכז העיר, עם אליעד נחום, הצמד עידו בי וצוקי ועוד.

ראש העיר חיים ביבס: "הקיץ אנחנו חוגגים את שנת העשרים למודיעין עם מופע של משה פרץ, שיהיה הראשון מבין חמישים אירועים מכל הסוגים ולכל התושבים. יש לנו עבורכם הכל: מופעים של אמנים בפארקים, סרטים בפארק ענבה, אירועים שכונתיים, הופעות לילדים, פעילות ספורטיבית, הופעות ומסיבות במוצאי שבת, קבלות שבת, פסטיבל תרבות רחוב ועוד. אני רוצה לאחל לבני הנוער שלנו ולילדים חופשה נעימה – תיהנו, תנוחו וניפגש באירועים."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "תכנית הקיץ השנה עשירה ומגוונת ופונה לכל חתכי האוכלוסייה בעיר: ילדים, נוער ומבוגרים, שכולם יכולים ליהנות מאירועים ופעילויות במהלך חודשים יולי-אוגוסט. את חגיגות ה-20 אנחנו מציינים באופן מכובד אך צנוע, ואני מזמין את כולם לבוא וליהנות מהאירועים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות