חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לפחות אחד משני הדוקרים בבית חורון שעל כביש 443, תושב בית עור הסמוכה למודיעין

 

שני מפגעים, לפחות אחד מהם תושב בית עור אל תחתא (בית חורון בערבית) הסמוכה למודיעין , חדרו לבית חורון  השכנה על כביש 443 ודקרו שתי נשים, אחת מהן צעירה בת 23 שנפצעה קשה והשניה במצב בינוני. השניים נורו ונהרגו בידי מאבטח הישוב. נמצאו גם מטעני צינור שנוטרלו. דריכות במודיעין

 

לפני מס’ חודשים זה קרה בתחנת הדלק על כביש 443 המשמש את תושבי מודיעין ולא רק אותם לנסיעה לבירה בכביש הנחשב נוח וקצר יותר מכביש 1.

היום "אופנת" הדקירות עלתה מדרגה, הדוקרים העזו להיכנס לישוב בית חורון ושם במכולת השכונתית דקרו לקוחה שהיתה במקום ובנתיב בריחתם דקרו עד אישה שנקרתה בדרכם. בנוסף, נמצאו בסמוך למכולת מטעני יפץ שהונחו ע"י המפגעים.

למי שמכיר את האיזור הסמוך למודייעין מבין עד כמה הישוב בית חורון קרוב למודיעין ועוד יותר, קולט שבפיגוע מעורבים תושבים שכנים. על פי הדיווח בערוץ 2 אחד או שני הדוקרים הינם תושבי בית עור אל תחתא הסמוכה ממש לעיר. 

על פי מה שנמסר, אחת הנדקרות בת 23 נפצעה קשה ביותר והאחרת באורח בינוני. שני הדוקרים נורו  למוות ע"י מאבטח הישוב בעת שניסו לברוח מהישוב. עדיין נבדקים הדרך ונתיב כניסתם לישוב של שני המפגעים, והאם סידורי האבטחה במקום פעלו כמו שמצופה מהם.

ממצלמת האבטחה של המכולת, ניתן היה לראות שרק תגובתו של מוטי מעובדי המקום שהדף בעגלת קונים את השניים ומנע בכך את כניסתם, מנעה תוצאות הרבה יותר חמורות.

אומנם האירוע קרה מעבר למחסום מכבים, אך הידיעה שהדוקרים הגיעו ממש מכפר שמעבר לגדר ממש מטרידה כשעוד יותר מטריד החשש שמה להבא יהיה מישהו מאחד הכפרים השכנים שינסה לעלות עוד מדרגה.

במודיעין עם הדיווח הראשוני על האירוע, נכנסו כאן לכוננות כמו במקרים קודמים וסביר להניח שבימים הקרובים, שוב יונחו מחסומים ובמחסום מכבים יגבירו את הבדיקות. האם זה מספיק או שמה נהגים יחשבו פעם נוספת באם לנסוע לבירה בכביש 443. 

ואגב, למי שאינו יודע, הישוב בית חורון הינו על שם ישוב קדום בשם זה, ומעניין שבתרגום לעברית שמם של 2 הכפרים בית עור אל פוקא ואל תחתא הינם בעצם (רק בהגיה ערבית) בית חורון ויש הסטוריונים הסבורים שיתכן ומדובר בישוב יהודי שאוסלם בעת כיבוש ארץ ישראל ע"י המוסלמים.

 

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות