חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועדון ”ליונס מודיעין” וה”עמותה למען הקשיש” חגגו פורים עם ניצולי השואה

 

בברכת חג פורים שמח ובמשלוח מנות שארגנו בתי הכנסת ב"רעות" ומועדון "ליונס מודיעין" בשיתוף "העמותה למען הקשיש", התקבלו ניצולי השואה בכניסתם למסיבת פורים שהתקיימה השבוע

 

במסיבת פורים המסורתית של חברי המועדון הישובים סביב שולחנות עמוסים באוזני המן ודברי מאפה השתתפו גם תלמידי כתה ה’ 1 מביה"ס "רעים" ממודיעין. זו הפעם השלישית שתלמידי הכתה המשתתפים בפרויקט "מחויבות אישית קהילתית", מגיעים ל"קפה אירופה".

ביוזמת אילנה קפון, סגנית מנהלת בי"ס רעים, אמצו תלמידי הכתה את דגם פרויקט המחויבות אישית של תלמידי הכתות הגבוהות בבתי הספר התיכוניים בעיר ויישמו אותו במסגרת בית ספרם.

מבין כל הפרויקטים שהוצעו לבחירה כ"מחויבות אישית קהילתית" בחרו התלמידים ב"קפה אירופה" להגשמת מחויבותם .

"כאשר הילדים הגיעו למפגש הראשון הם לא ידעו לקראת מה הם באים" אומרת מיטל, אמו של אחד התלמידים המשתתפים בפרויקט ומוסיפה "ואילו היום מתחרים הילדים ביניהם מי יגיע לקפה אירופה".

התלמידים הכינו את התכנית האומנותית של המסיבה, שהחלה בחידון נושא פרסים והסתיימה בהצגה: "פרודיה על מגילת אסתר". בנוסף, לקראת המפגש הכינו הילדים מיכלים דמויי "גמדים", שהוצבו על גבי השולחנות ובהם משלוח מנות.  

התכנית האומנותית של הערב הסתיימה במשחקי בינגו ושירה בציבור, שארגנו דניאל וטל, בני הנוער הבוגרים מפרויקט המחויבות האישית, אשר משתתפים בדרך קבע במפגשי "קפה אירופה".     

כתבה: חיה כץ, חברה במועדון "ליונס מודיעין" 

צילום: שמחה שידלובסקי, נשיא מועדון "ליונס מודיעין"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות