חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מפסח עד יום העצמאות - כל האירועים בירושלים

 

האביב מגיע ויחד איתו שורה ארוכה של אירועים חשובים שנערכים בכל רחבי הארץ. בראש הרשימה נמצאת ירושלים עם אירועים מיוחדים לפסח, יום הזיכרון ויום העצמאות וכדאי להכיר אותם

 

ירושלים היא בירת ישראל ולכן מדי שנה היא מושכת לקראת תקופת האביב המון תשומת לב. הכל מתחיל עם אירועי פסח שנערכים ברחבת הכותל וזולגים לשאר אזורי העיר, כאשר לא הרבה לאחר מכן יוצאים לדרך האירועים של יום השואה, יום הזיכרון וכמובן יום העצמאות.

כמדי שנה, גם הפעם ירושלים מציעה חוויה נפלאה להורים וילדים. כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות ממנה הוא להכיר את האירועים הבולטים ולהתחיל להתכונן בהתאם. אז מה מחכה בעיר הקודש לאורך חג האביב ולקראת הקיץ? קבלו כמה הצעות בולטות:

פסח: הזדמנות טובה לעלות לרגל בכותל המערבי

פסח מתחיל השנה בתאריך 30 במרץ ונגמר עד 6 באפריל. מזג האוויר צפוי להיות נוח לכל אורך החג ובירושלים מאפשרים להורים וילדים לטעום ממנהגי החג.

כדאי למשל להיכנס לאווירה עם ברכת הכוהנים וסיבוב בעיר העתיקה, שיתבצעו בתאריך 2 באפריל החל משעה 9:00 ברחבת הכותל המערבי ועד שעות הצהריים. באותה הזדמנות ניתן גם לספוג קצת מהמורשת עם סיור וירטואלי בבית המקדש השני, ביקור ב"מרכז שרשרת הדורות" או יציאה למסע תת קרקעי במנהרות הכותל.

לחילופין, מי שרוצה להוציא קצת אנרגיה יכול להגיע לאירועי פסח אקסטרים בטיילת החומות. החברה לפיתוח מזרח ירושלים מפעילה אירועים לכל המשפחה ומציעה מסלול הרפתקני על חומות הטיילת הצפוני, סיור מודרך במערה וזחילה במנהרה המסתורית.

יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות: חיבור בין כל העולמות

מעט אחרי פסח, בתאריך 11 באפריל, יחול ערב יום השואה. מי שנמצא בירושלים יכול להגיע למוזיאון "יד ושם" על מנת להתרשם מיצירות האמנות, מהתערוכות ומהגלריות וניתן גם לתאם סיורים מודרכים להורים עם ילדים. מוזיאון "יד ושם" הוא מוקד עניין מרכזי בירושלים לכל אורך השנה, אך כמובן שביום השואה יש לו ערך מיוחד.

אפריל הוא חודש עמוס מבחינת אירועים. ביום שלישי ה-17 לחודש יחול ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ובשעה 20:00 בערב תישמע הצפירה המסורתית. במוסדות המדינה ברחבי ירושלים הדגלים יירדו לחצי התורן וכל התושבים ירכינו ראש. בנוסף, פרויקט מרגש

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות