חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תצאו לחופשה ותשלמו פחות

 

אילו היינו עורכים סקר זריז, היינו מגלים עד כמה אנחנו, הישראלים, פשוט אוהבים לצאת לחופש. ליתר דיוק, אנחנו אוהבים לטוס לחו”ל. מרגע שאנחנו מחתימים את הדרכון ומגיעים אל רחבת הדיוטי-פרי אנחנו מרגישים מנותקים מעולם, הראש כבר בחופשה ובמרחק של שעות טיסה ספורות נמצא את עצמנו על חוף אקזוטי עם קוקטייל ביד, או בלב ליבה של מנהטן עם ספל קפה כמו ניו-יורקרים אמיתיים.

 

אילו היינו עורכים סקר זריז, היינו מגלים עד כמה אנחנו, הישראלים, פשוט אוהבים לצאת לחופש. ליתר דיוק, אנחנו אוהבים לטוס לחו"ל. מרגע שאנחנו מחתימים את הדרכון ומגיעים אל רחבת הדיוטי-פרי אנחנו מרגישים מנותקים מעולם, הראש כבר בחופשה ובמרחק של שעות טיסה ספורות נמצא את עצמנו על חוף אקזוטי עם קוקטייל ביד, או בלב ליבה של מנהטן עם ספל קפה כמו ניו-יורקרים אמיתיים. אלא שלמרות התשוקה העזה לחופשות מעבר לים, נראה שאם יש גורם אחד שמכשיל אותנו, זהו גורם המחיר. הבשורה הטובה היא שיש דרכים מצוינות לצמצם עלויות, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

הקץ לספונטניות

נכון, אין תענוג גדול יותר מאשר לקבל החלטה מהירה ולצאת לחופשה המיוחלת מהיום למחר. הבעיה היא, שטיסות מהסוג הזה הן לרוב יקרות יותר. אם אתם מוכנים להיות קצת פחות ספונטניים ולהשאיר לעצמכם משהו לחכות לו, תוכלו למצוא לא מעט טיסות זולות אם תסכימו לחכות קצת ולדחות את החופשה בעוד חודשיים או שלושה. אם תבדקו כבר עכשיו את מחירי הטיסות לקיץ הקרוב  או לסוף השנה תגלו שהמחירים נמוכים משמעותית מאלה שאתם צפויים לשלם אם תחכו לרגע האחרון.

 מוותרים על ארוחת הבוקר של המטוס

גם אם אתם כבר לא זוכרים את טעמה של הארוחה המוגשת במטוס, שיחה קצרה עם חברים שחזרו לאחרונה מחופשה מפנקת בחו"ל תזכיר לכם עד כמה הארוחה הזו לא באמת תענוג קולינרי מרתק. אם אתם מוכנים לוותר על התענוג וגם לעלות לטיסה עם תיק שכולל רק את מה שאתם באמת חייבים לקחת אתכם, תגלו פער לא מבוטל במחיר. אז נכון, תצטרכו להכין כריך מהבית ולארוז בדיוק את מה שאתם צריכים, אבל לרוב המחיר פשוט יצדיק את ההקרבה.

 בחרו מועד זול

טיסה זולה מושפעת לעיתים רבות ממועד הנסיעה שלכם. ההבדלים הגדולים ביותר הם בין העונות, כך שטיסה בינואר תעלה פחות בהשוואה לטיסה ביולי-אוגוסט, וגם החגים לרוב יקרים יותר. עם זאת, גם אם אתם יוצאים לנופש רק בזמן שכולם בחופש, כי זה הזמן היחיד שמסתדר לכולם, השוו בין מועדי הטיסות. השעה ביממה שבה תטוסו, היום בשבוע וגם השאלה האם תעצרו בדרך ביעד שיאריך קצת את המסע, אבל יצמצם את העלות. טיסות עם קונקשן הן זולות יותר, וההמתנה בעצירת הביניים לא תמיד נוראית כמו שהיא אולי נשמעת. אם אתם רוצים לצאת לחופשה בלי לדאוג יותר מדי, יש לכם כמה וכמה דרכים לצמצם עלויות, ואתם יכולים להיות בטוחים שהנופים והאטרקציות שתראו ותחוו זהים לאלה שיחוו התיירים ששילמו כמה מאות דולרים יותר מכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות