חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

השמחה הייתה מוקדמת מדי

 

לפני שנה הכריזה עיריית מודיעין על פתיחתה של מסעדת ”הפיקניק” בפארק ענבה על שפת האגם. עתה מתברר שהפתיחה נדחתה לפרק זמן בלתי ידוע

 

משהו השתבש בתכניתה של עיריית מודיעין להפעיל באביב 2016 מסעדה ייחודית בפארק ענבה בסמוך לאגם. בדיוק לפני שנה מיהרה העירייה להוציא הודעה לעיתונות בה נאמר כי לאחר ההצלחה במתחם ליטל איטלי בשרונה ובתערוכת אקספו העולמית במילאנו, מסעדת הפיקניק מתרחבת לרשת ארצית עם פתיחתו של סניף במודיעין.

על פי אותה הודעה, מסעדת פיקניק מודיעין הייתה אמורה להיפתח באביב 2016 בפארק ענבה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, לאחר מכרז של מנהלת אופק להפעלת בית הקפה שעל שפת האגם.

פיקניק במתחם שרונה, הוא חוויה קולינארית ייחודית, אשר מציעה קונספט חדשני וראשון מסוגו בארץ. המסעדה מציעה תפריט של מנות כגון פיצות, פסטות, כריכים, סלטים וגלידות. לצד התפריט, ניתן לרכוש בפיקניק מגוון גבינות, לחמים, ממרחים, פירות, יינות אישיים, שתייה קלה וחמה ועוד. את האוכל של הפיקניק ניתן לאכול בשולחנות הצמודים למסעדה או לפרוש שמיכה על הדשא וגם לקחת T.A.

פיקניק מודיעין היה אמור להיות הראשון מבין מספר מתחמי פיקניק שהקבוצה מתכננת לפתוח ברחבי הארץ, ולפעול שבעה ימים בשבוע וזאת על מנת לאפשר לתושבי העיר ואורחיהם חוויית פיקניק גם בשבת.

ראש העיר חיים ביבס ציין בחודש אוגוסט לפני שנה כי "כניסת פיקניק מודיעין לפארק נחל ענבה מהווה שלב חשוב בהתפתחות הפארק ואנו מברכים על בואם", והוסיף: "על פי ההסכם, בעוד מספר חודשים יחל שיפוץ במתחם להתאמת המבנה לצרכי הפיקניק, כאשר יעד הפתיחה לקהל הרחב הינו באביב 2016".

לאכזבת התושבים, ובעיקר התושבים החילונים בעיר המשתוקקים למקומות פתוחים בשבת, מסתבר עתה, כי תוכניות לחוד ומעשים לחוד וכי שלב השיפוצים אפילו לא החל וכי הפתיחה המיוחלת תדחה בעוד חודשים רבים מאוד.

את תגובת בעלי המסעדה לא ניתן היה להשיג.

מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "מסעדת פיקניק כבר החלה לפעול בפארק ענבה בחודש יוני, במהלך הקרנת משחקי היורו, ובחודש יולי במקביל לאירועי העירייה. לאחר הקיץ תגברנה העבודות לשיפוץ המסעדה."

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות