חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יריד תחפושות יד שנייה חוזר

 

יש לכם תחפושות שאין בהם צורך? מחפשים לקנות תחפושות במחירים מוזלים? באגף תרבות ואירועים של עיריית מודיעין מכבים רעות מזמינים את תשובי העיר להחליף...

 

כידוע מידי שנה מקיימת העירייה "יריד תחפושות יד שנייה" במטרה לעודד שמירה על איכות הסביבה והוזלת ההוצאות להורים בתקופת החגים.

השנה יערך היריד ביום חמישי 3.3.16 בין השעות 16:30 – 18:30 ברחבת הדשא מול היכל התרבות שברחוב עמק דותן 49 ותושבי העיר מוזמנים להגיע עם תחפושות שאין להם בהן צורך, מחצלות או שולחן להצגת הפריטים וכסף קטן לעודף ולהציע את התחפושות למכירה במחירים מוזלים. בנוסף למכירה ורכישה, במסגרת השוק ניתן גם להחליף תחפושות, למסור או לתרום לארגונים התנדבותיים.

יריד התחפושות המסורתי שמהווה את הסנונית הראשונה המבשרת את בואו של חג הפורים מושך אליו בכל שנה מאות תושבים, הורים וילדים שמגיעים להחליף, למכור ולקנות תחפושות באווירה חגיגית. זו הזדמנות לרכוש תחפושות בהוצאה מינימאלית לקראת חגיגות פורים, תהלוכת העדלאידע העירונית שתתקיים בחודש מרץ ומסיבות התחפושות. הכניסה ליריד חופשית והמבקרים שיגיעו יוכלו גם ליהנות מאמן קריקטורות שיצייר את המשתתפים ומאמני בלונים שיחלקו לילדים בלונים בשלל צבעים וצורות ללא תשלום. במקרה של יום גשום האירוע יידחה. לפרטים נוספים, אגף תרבות ואירועים 08-9726173 וביום האירוע במוקד העירוני 106.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות