חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

גמלאים מצמיחים לדורות

 

במסגרת התוכנית "מצמיחים לדורות" נהנים כיום כ-30 גמלאים מהכשרות בגינון אקולוגי, עבודת אדמה, שתילה וגידול של צמחי תבלין, צמחי נוי, עצי פרי ועוד

 

במסגרת התוכנית "מצמיחים לדורות" נהנים כיום כ-30 גמלאים מהכשרות בגינון אקולוגי, עבודת אדמה, שתילה וגידול של צמחי תבלין, צמחי נוי, עצי פרי ועוד תוך כדי שמירה על איכות הסביבה ומחזור כאשר ההכשרה מתבצעת במרכז מפג"ש על ידי טלי קדמי, מדריכה מהחברה להגנת הטבע. מיזם זה של העירייה והחברה להגנת הטבע הוא מיזם ארצי ראשון מסוגו המתקיים בעיר ולאור הצלחתו עתיד להתרחב לשאר הארץ, למיזם בעיר שותפים גם הג’וינט/אש"ל ו"העמותה למען הקשיש" שתומכים במימון התוכנית.

הגמלאים שמשתתפים בתוכנית שובצו בכ-25 גני ילדים בעיר, ויחד עם ילדי הגן, החלו בהקמת גינות אקולוגיות בגנים. העבודה עם הילדים הקטנים מסבה אושר, סיפוק ואתגר לגמלאים. ישנם גמלאים אשר בחרו לתרום מזמנם מעבר לזמן שנקבע בכדי לבלות ולעזור בגן. אחת הגינות המרכזיות שהוקמו בעיר נמצאת במרכז הגמלאים "מפג"ש", זוכה לטיפולם של הגמלאים ולעזרה רבה של מחלקת גנים ונוף של העירייה. במסגרת האחריות הגמלאים מנקשים בעצמם את העשבים ומטפחים את הגינות וכיום ניתן לראות את הגינה פורחת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות