חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : חג פורים בפתח

 

שלום ילדים חג פורים כבר בפתח. החנויות מלאות בצבע ושמחה, אבל לצערי יש גם כאלה שלא שומרים על החוק ומוכרים לילדים נפצים מסוגים שונים, למרות שאסור ומסוכן להחזיק בנפצים.

 

נפצים הםחומר נפץ לכל דברומי שבא אתו במגע מסכן את בריאותו ובריאותם של אחרים. לצערי מדי שנה אני פוגש ילדים שמגיעים לבית החולים שניידר ,אחרי ששיחקו בנפצים.תוך כדי משחק הנפץ התפוצץ ואותם ילדים נפצעו וחלקם אפילו בצורה קשה. יש כאלה שאיבדו אצבעות וכאלה שנכוו . בואו נעבור את חג הזה בשלום ונמנע ממעשי קונדס מסוכנים ונתרחק כמה שיותר מסכנות.

בימים האחרונים כבר שומעים את קולו הנפצים מילדים שכן השיגו נפצים וזורקים אותם בשביל " הצחוק" על ילדים, אנשים, מכוניות ובכלל . אני מאוד מקווה שתשמעו בקולי ותתרחקו מדברים מסוכנים ותחשבו טוב על ההשלכות החמורות שנלוות לכך.
חג הפורים הוא חג שמח ומסמל את השמחה בעם היהודי זה חג שכולם חוגגים אותו החילונייםהדתיים ואפילו החרדים. גם אני מתכונן לחג ,והשנה אני מנחה זו השנה החמישית את העדליידע הגדולה במדינה בחולון. העדליידעתתקיים השנה בסימן מדינות דרום אמריקה והקצב הדרום אמריקאי.
להקות ותזמורות, רקדנים ורקדניות מכל רחבי הארץ ומיצגי ענק ישתתפו בעדליידע הגדולה במדינה. כולם כבר בהכנות ובחזרות .כל אחד עובד על התפקיד שלו, על מנת שהכול יהיה מוצלח ואתם הצופים תיהנו מהחגיגה.


על הפקת העדליידע מנצח דורון שלום מנהל המחלקה לאירועים בעריית חולון שמקשר בין כל המשתתפים ואנשי הביטחון על מנת שהאירוע יעבור בשלום.בקיצור ילדים כייף לעבוד ולהיות שותף במקום שיש בו שמחה ואהבה.
אני פוגש את האנשים שעומדים מאחורי הקלעים ועובדים ומתכננים את העדליידע תקופה ארוכה. כמו שאתם מתכוננים לחג גם אנו האמנים מתכוננים לפגוש אתכם ולשמח אתכם ברחבי הארץ אז שיהיה שבוע טוב לכולם
מאיציק הליצן

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על משפחת נגרי מתל אביב שיש להם שכנים שהגיעו לכאן מאפריקה והם חיים כמעט בלי כלום בבית ממש בעוני רב. כל ערב משפחת נגרימכינה  להם ארוחת ערב.אני חושב שזה מעשה מאוד יפה  למרות שהם נחשבים לעובדים זרים הם בני אדם ומגיע להם במינימום שידאגו להם לאוכל, כל הכבוד .

מכתבים למערכת :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי אמיר ואני בן 14 ולומד בכתה ח’ לפני שבוע הברזתי מבית הספר והלכתי עם חברים לטייל במקום ללמוד ושכנה שלי כנראה ראתה אותי מטייל עם חברים בביאליק ברמת גן ופגשה את אמא שלי וסיפרה לה על כך שראתה אותי מסתובב עם חברים ולהורים שיקרתי וסיפרתי שכן הייתי בבית הספר ובגלל זה ששיקרתי ונתפסתי קיבלתי עונש מאוד חמור לדעתי לקחו לי את הטלפון וניתקו לי את המחשב בבית עד הודעה חדשה אני לא יודע מה לעשות תעזור לי בבקשה דחוף.....

תשובה :לאמיר החמוד לצערי הפעם אני לא איתך. אלה בצד של ההורים שלך. אם אתפוס את הבן שלי משקר בצורה כזו,אני אנהג בדיוק כמוהם . כשההורים בעבודה הם יודעים שאתה בבית הספר, הם רגועים.כשאתה מסתובב ברחוב זה מסוכן מאוד.. עוד דבר שאני יכול להגיד לך ש "השקר הכי טוב הוא האמת" לכן אל תשקר, תלך עם האמת כי לשקר אין רגליים כפי שאתה יודע עכשיו.
אני מקווה שלמדת את הלקח הפעם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות