חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע בפלילים

 

נער נתפס עם מריחואנה וכלי עישון ולא פחות מ 10 איש נדחסו במזדה פרטית

 

כמה נוסעים נכנסים במזדה

ב-28/12 במסגרת פעילות התחנה כנגד תופעת השב"חים בעיר נעצר עי השוטרים סמוך למחלף ענבה רכב מסוג מאזדה כאשר ברכב נימצא נהג תושב ירושלים ו 9 תושבי שטחים ללא אישורים . כל המעורבים עוכבו לתחנה . בחקירתם מסרו השבחים כי נכנסו דרך חור בגדר סמוך למחסום עיסוויה בירושלים ושם פגשו באדם ששילמו לו 250 שח והוא התקשר לבעל הרכב שהגיע ואסף אותם לכיוון כפר קאסם.
הנהג מסר כי אסף את השבחים טרמפ לתל אביב ומסר כי שאל אותם אם יש להם אישורים והם השיבו לו בחיוב והוא האמין להם ולא בדק אותם . לציין כי הנהג סירב לתת בדיקת שתן ונחקר אף בגין נהיגה תחת השפעת סם . כמו כן הנ"ל נחקר בגין הסעה של נוסעים מעל המותר . בסיום החקירה שוחרר בתנאים של מעצר בית 5 ימים . רישיונו נפסל ל-30 יום ורכבו נתפס השבחים הועברו למחסום .

בן 17 עם מריחואנה

ב-27/12 במהלך פעילות בילוש נוער בעיר מודיעין במסגרת מבצע פיצוציות ובשיתוף ימע"ן ורכז תחבורה, נראה קטין בן 17 בנסיבות חשודות בפארק בשדרות רבין. במהלך בדיקתו ניסה החשוד להעלים מריחואנה וכלי עישון . כאשר הבלשים תפסו את המריחואנה , הקטין ברח והתפתח מרדף קצר שבסיומו נתפס הקטין. בחקירתו טען כי ניסה לברוח כי נלחץ , הודה בהחזקת הסמים .הקטין יליד 96 שוחרר בתום חקירה והחקירה נמשכת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות