חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פרויקט עירוני חדש- ליווי אימהות לאחר לידה

 

מחלקת קהילה בעמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין פרסמה השבוע קול קורא המזמין מתנדבות לפרויקט עירוני חדש "אם לאם" - ליווי אימהות לאחר לידה.

 

מחלקת קהילה בעמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין פרסמה השבוע קול קורא המזמין מתנדבות לפרויקט עירוני חדש "אם לאם" - ליווי אימהות לאחר לידה. אם לאם הוא פרויקט המעניק תמיכה לאימהות אחרי לידה במסגרת של ביקור בית שבועי על ידי מתנדבת מוכשרת לכך. הפרויקט הוקם על ידי פרופ’ מרשה קייטס, פסיכולוגית התפתחותית מהאוניברסיטה העברית.

המטרה העיקרית היא לעזור לאמהות להתמודד בחודשים הראשונים לאחר הלידה, ולקדם בכך סביבה משפחתית בריאה ומטפחת. ביקורי הבית מיועדים ליצירת קשרים איכותיים בין מתנדבות לאמהות לתינוקות צעירים. הביקורים מעניקים לאמא שעה או יותר בכל שבוע המוקדשת לה בלבד - זמן לחשוב, לבחון אופציות ופתרונות לבעיות, ולדבר על האתגרים של הורות.

המתנדבות משמשות מודל, מקשיבות, מייעצות ומהוות מקור של תמיכה אמינה. הפרויקט "משדך" בין אמהות למתנדבות בקפידה, בהתאם להעדפותיה של האם וצרכיה, תחומי העניין שלה, מקום מגוריה, שעות נוחות לביקור, שפת אם ועוד. רכזת פרויקטים קהילתיים בעמותת סחלבים, צוריה דרייזין: "הפרויקט בעיר מתקיים בשיתוף מחלקת קהילה עמותת סחלבים, האגף לשירותים חברתיים - קידום בריאות, רכזת הגמלאים העירונית, טיפת חלב עירונית וטיפת חלב מכבי.

אין ספק שבעיר כמו מודיעין, מכבים-רעות שבה יש כ-2,000 לידות בשנה נושא האימהות והלידה הוא נושא חשוב בכל המובנים שלו. ניכר שיש צורך רב בפרויקט זה ואין לי ספק בהצלחתו." לרישום ופרטים נוספים tsuria@modiin.matnasim.co.il או בטלפון 08-9702210 שלוחה 132.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות