חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

החל חודש המאבק בנגע הסמים והאלכוהול

 

במסגרת האירועים לחודש המאבק בנגע הסמים והאלכוהול התכנסו בראשית השבוע באולם עינן שכבות כיתות יא’ ויב’ של בתי הספר התיכונים לחזות בפרויקט חדש של עמותת אור ירוק, פרויקט ייחודי וחדשני בתחום הבטיחות בדרכים בשם ’סינמה-דרייב.

 

במסגרת האירועים לחודש המאבק בנגע הסמים והאלכוהול התכנסו בראשית השבוע באולם עינן שכבות כיתות יא' ויב' של בתי הספר התיכונים לחזות בפרויקט חדש של עמותת אור ירוק, פרויקט ייחודי וחדשני בתחום הבטיחות בדרכים בשם 'סינמה-דרייב. את האירוע הפיקה ומימנה המחלקה למאבק בנגע הסמים והאלכוהול בניהולה של הגב' ליאת אביזמר. הגיע לברך סגן ראש העיר אילן בן סעדון מחזיק תיק למאבק בנגע הסמים והאלכוהול.

קצת פרטים על התוכנית: בעזרת ניידת, וצוות תפעול, המבקרת בבתי הספר ברחבי הארץ, ומאפשרת לתלמידים לחוות את התוכניות באולם בית הספר או במתנ"ס סמוך. כל הטכנולוגיות הנדרשות (מערכת הקרנה תלת ממדית, מערכת שמע היקפית, אפקטים של תאורה ולייזר, מערכת אינטראקטיבית אלחוטית) מועמסות על רכב אשר בכל יום נוסע לבית ספר אחר ברחבי המדינה. 

מדובר בתוכנית ייחודית וחדשנית העוסקת בתחום הנהגים הצעירים בטכניקות המותאמות וה"מדברות" עם בני הנוער. התוכנית הינה תוכנית בלעדית אשר אינה קיימת בישראל ובעולם. לתוכנית נדרשת שיטת הפעלה וציוד ייחודי. כאמור, התוכנית מיועדת לתלמידי תיכון בשנה בה הם מקבלים את רישיון הנהיגה שלהם (כיתה י"א בישראל).

כל פרק בתוכנית, הנמשכת 120 דקות, מטפל בגורם אנושי (אחד או יותר) לתאונות דרכים. מטרת התוכנית 'סינימה דרייב' הוא להקנות מידע שימושי, לשנות נורמות של נהיגה, ולשנות כוונת התנהגות של צעירים. המשוב שנקבל מהמשתתפים, דרך המערכת האינטראקטיבית, נאסף, מנותח ומשמש לשיפור התוכנית.

האירועים מתחילים עם דבריה של ליאת אביזמר: "זאת תופעה שנראית לכאורה תמימה אך היא מסוכנת. אלכוהול גורם למוות של תאי המוח. הרבה ילדים שותים בגלל השעמום כמרד בהורים או בחברה שאוסרת עליהם לשתות או בגלל לחץ חברתי. אנחנו פה היום כדי להסביר לכם שסקרנות היא דבר חיובי, אך יש דברים שאסור לגעת בהם. את הסקרנות הנעורים נתעל ביחד לכיוונים חיוביים ולצמיחה שלכם"

גם סגן ראש העיר אילן בן סעדון מי שנושא הנוער קרוב לליבו, מתנדב בסיירת הורים ואחראי להקמה של ה"זולה הניידת" מברך את בני הנוער:" יש לנו נוער מצויין שכל רשות הייתה רוצה בהון כזה בתחומה. אנו מקום ראשון בגיוסים לצה"ל הן הבנים והן הבנות, מקום ראשות בהתנדבות. אתם מביאים לנו המון כבוד ומוטלת עלינו החובה להעמיד לרשותכם את כל האמצעים הנדרשים כדי שתמשיכו להביא כבוד לעיר המאוחדת מודיעין מכבים רעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות