חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

”יחד” out - אמור מעתה: ”כולנו מכבים רעות”

 

לקראת הבחירות למועצת העיר ועד הרובע, סיעת ”יחד” ממכבים רעות שינתה שמה ומעתה אמור ”כולנו למען מכבים רעות” ותכירו את היו”ר הזמני שנבחר לעמוד בראשה, אייל הנדלר תושב מכבים

 

מזה חודשים שבבראנזה הפוליטית בעיר מנסים לנחש מה מתבשל בצלחת הבחירות בישובי הלווין הקהילתיים של מודיעין, מכבים ורעות והכוונה איך נערכים שם לבחירות הכפולות באוקטובר, למועצת העיר ולועד הרובע.

תקופה ארוכה לא הפסיק חבר המועצה מטעם "יחד" דני רוזנפלד להשיב לשאלות בנושא במענה הקבוע, הכל בהתארגנות וכשזה יבשיל, אתם תדעו.

אז אתמול, יום חמישי זה קרה ולאוויר העולם הגיחה "יחד" אבל בלבוש חדש, "כולנו למען מכבים רעות". שינוי השם, כך אליבא דה מעצבי הסלוגן החדש, אינו רק סמנטי ופרסונלי אלא יש בו לבטא את הרוח החדשה והמאחדת המנשבת בקרב תושבי הישובים הקהילתיים והדורשת ייצוג עצמאי מוניציפאלי בלתי תלוי.

דני רוזנפלד וחן יצחקי - ממשיכים לפעול

אבל לא רק השם השתנה. תכירו מעתה את יו"ר (זמני עד להודעה חדשה) הסיעה המחודשת, אייל הנדלר תושב מכבים. כאן מאמינים שבסופו של יום תוליד הסיעה נבחרת איכותית שתבטיח עתיד טוב יותר לתושבי מכבים רעות. זו לפחות התוכנית של חברי הסיעה ובלשונם: "להציג נבחרת שיש בה לייצג את כל גווני האוכלוסייה ובד בבד פותחת את השורות והלב".

אייל הנדלר בן 51 נשוי + 2  מתגורר מזה 12 שנים במכבים אליה עבר מירושלים ודמות מאוד מוכרת בקהילה. אייל רואה חשבון ומשפטן בהשכלתו, שימש  כשותף במשרד רו"ח מהגדולים בארץ  וכמנכ"ל חברת בניה ציבורית גדולה וכיום איש עסקים ויזם.  כמו כן שימש אייל בין השאר  כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר מעוז המכבים, כחבר בוועדות סטוטוריות עירוניות בעיריית מודיעין מכבים - רעות וכדירקטור בתאגיד המים מי מודיעין.

בד בבד עם ההודעה ל mcity יצא אייל הנדלר היו"ר הזמני בהודעה ראשונה: "התגבשנו קבוצת חברים מרעות וממכבים למען המשך הפעילות הציבורית לטובתנו במועצת העיר וברובע שלנו , באמצעות רשימה שתתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר ולועד הרובע "מכבים רעות" אני גאה מאוד בפעילות הציבורית של החברים שעדיין פועלים איתנו - דני רוזנפלד, יצחקי חן , ופעילים רבים אחרים וקורא לכל מי שמוצא לנכון ורואה חשיבות בפעילות להצטרף אלינו כמועמד ו/או כפעיל"
בפוסט שפרסם קורא אייל הנדלר מהתושבים להתגייס לפעילות שתביא כמה שיותר נציגים בשולחן מועצת העיר ומאידך תפיק ועד רובע איכותי, יוזם ופעיל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות