חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

האקרובטים של ענבל מאיו ייצגו את מודיעין בנעילת המכביה

 

נבחרת האקרובטיקה של המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו, ייצגה בכבוד את העיר מודיעין מכבים רעות, בטקס נעילת המכביה, שהתקיים בשבוע שעבר באצטדיון טדי בירושלים, ושודר בשידור ישיר בטלוויזיה

 

נבחרת האקרובטיקה הופיעה במופע של עברי לידר עם להקת TYP, במשך דקות ארוכות. הטקס הצדיע ללהקות ישראליות שמצליחות במופעים בחו"ל, והאקרובטים של ענבל מאיו הופיעו בין להקות כמו אורפנדלנד, הזמרת ריף כהן, הבלקן ביט בוקס ועוד. המופע של הנבחרת כלל פירמידות, אקרובטיקה וריקוד, כאשר על המסך הגדול מאחורה הוקרנו קטעים ממופעים קודמים במכביה.

חדי העין היו יכולים לראות בקטעים גם את- 300 מהאקרובטים של ענבל מאיו, שהופיעו במכביה לפני 12 שנים, בקטע מרשים מאוד.

הנבחרת של ענבל מאיו הוזמנה להופיע במכביה לאחר שכאמור הופיעה בה לפני מספר שנים. ההכנות למופע היו רבות, וכללו עשרות שעות של חזרות, הן בסטודיו של ענבל מאיו בקניון עזריאלי מודיעין, והן כמובן על במת האירוע.

יום האירוע עצמו היווה חווייה מרגשת בפני עצמה, והאקרובטים והאקרובטיות הצעירים נפגשו עם כל הזמרים שהופיעו במופע, מפגשים שגרמו להתרגשות עצומה. הם הצטלמו למזכרת עם ריף כהן ועברי לידר, ואפילו עם השר נפתלי בנט, שהגיע לברך אותם מאחורי הקלעים לפני המופע המרגש.

קריאות העידוד ומחיאות הכפיים שנשמעו במהלך המופע ובסיומו חיזקו מאוד את חברי הנבחרת, ששבו הביתה נרגשים מאוד, וכעת, אחרי סיום קייטנה מוצלחת ומופע מיוחד במכביה, יכולים להתפנות ליהנות ממנעמי החופש הגדול, עד החזרה לשנת הפעילות החדשה בסוף אוגוסט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות