חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

8000 תושבים באירוע פתיחת הקיץ עם שרית חדד

 

שרית חדד, כוכבי דה וויס עם לינה מחול בפארק החולה עם 8000 צופים נלהבים והגרובטרון בעאנבה. מי ציך פתיחה טובה יותר.

 

יותר מ-8,000 תושבים פתחו את חופשת הקיץ עם שרית חדד. ההופעה המרכזית של הקיץ נפתח עם הזמרת שרית חדד ששרה את מיטב שיריה החדשים והישנים בהופעה מלהיבה. עוד קודם לכן, נתנו הופעה מקפיצה וסוחפת כוכבי תכנית הטלוויזיה המצליחה של ערוץ 2, דה-וויס. על הבמה עלו חמשת כוכבי התכנית רודי ביינסן, דנה צלח, ניב מנצור, סהר שרב וכמובן הזוכה של העונה השנייה  לינה מחול, ישירו ביחד ולחוד ממיטיב שיריהם בתכנית.

אירועי הקיץ נמשכו גם ביום שישי שלמחרת, כאשר עשרות ילדים והורים השתתפו באירוע קבלת שבת ישראלית בפארק הסמוך לבית הספר דורות שבעמק החולה. הצופים נהנו ממופע של תיאטרון הבובות, "תיאטרון בוביני" שהמחיז את ההצגה "שמלת השבת של חנהל'ה" לאחריה נערכה הדלקת נרות שבת בשיתוף הקהל, פיית משאלות. הקטנטנים נהנו גם מג'ימבורי המיועד רק להם. בשבוע הבא מוזמנים תושבי העיר לקבל את פני השבת עם עינת חרוש וההצגה "האוצר של צ'מבלו".

הגרובטרון בענאבה

השבוע הסתיים במופע על רקע פארק ענבה במסגרת מוצ"ש מוסיקלי בפארק ענבה במופע הצדעה ומחווה של הגרובטרון  לזמר והפזמון הישראלי. התושבים שהגיעו לפארק לא רק נהנו משירי ארץ ישראל הישנה והטובה בניחוח רטרו. הם גם הצטרפו ללהקה בריקודי הורה וריקודי זוגות סוערים שהעידו יותר מכל על ההנאה מהביצועים של הלהיטים  הכי גדולים של זמרים ולהקות מתקופות מוזיקה שונות. ההופעות המוזיקליות במוצאי שבת בענבה ימשכו לאורך כל הקיץ כאשר ההופעה הבאה, תתקיים במוצאי שבת עשרים ביולי כאשר האחים אסנר יקיימו ערב שירים מיוחד לט"ו באב בהשתתפות שלמה יידוב ועדי כהן.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות