חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

לכבוד: השר אורי אורבך

 

אנו נמצאים על סף פיצול שנכפה עלינו. הכתובת על הקיר והיא ידועה לכל ראשי התנועה ולוועדה המוניציפלית שדנה בעניין.

 

בס"ד                          

לכבוד: השר אורי אורבך

מכובדנו שלום רב,

אנו קבוצת פעילים מהעיר מודיעין פונים אליך כבעל השפעה מכרעת בעיר, כשר וח"כ מטעם סיעת הבית היהודי וכתושב העיר.

כמי שיזם והוביל את המהלך הדרמטי שסופו הבאת מפלגת הבית היהודי ממפלגת נישה חסרת נשמה והשפעה למפלגה גדולה ומשמעותית בממשלה ובכנסת הנוכחית אין נכון יותר מלהפנות קריאה זו אליך:

מודיעין הינה עיר צעירה ומרבית תושביה צעירים אף הם. הציבור הדתי בעיר גדל באופן משמעותי בשבע השנים האחרונות אך הייצוג לציבור נשאר כשהיה.

במערכת הבחירות המוניציפליות הקודמות התבצעו בחירות מקדימות זוטא שהיו פתוחות לנציגי בתי הכנסת בעיר. במקום ללכת קדימה ולחקות את שהונהג בבחירות הכלליות ולקיים פריימריז הלכנו אחרוה.

כידוע, עצם הליך הקמת הסניף המקומי לא התנהלה באופן כשר כאשר "שומר הסף" הוא גם בעל עניין . העסקנות הסניפית הישנה והמוכרת גברה על כוחות השוק. שוב, מספר עסקנים, חברים

ומשפחות בוחרים את עצמם ומאמינים כי הציבור יאמין שהחלטתם מייצגת את כלל הציבור. ידוע כי הציבור הדתי אינו אוהב פיצולים אך האם הניתוח שלאחר המעשה לא יגיע בשלב

מאוחר מדי ?

המהלך שכפית על מוסדות המפד"ל ראוי לתשבחות. פתיחת השורות לכל הביאו לריענון השורות ולהכנסת דם ורוח חדשה, כל אותם דברים שכה היו חסרים לתנועת הבית היהודי - מפד"ל החדשה. הסניף המקומי גם אם מורכב מאנשים ראויים מחזיר אותנו אחורה.

אנו נמצאים על סף פיצול שנכפה עלינו. הכתובת על הקיר והיא ידועה לכל ראשי התנועה ולוועדה המוניציפלית שדנה בעניין. אנו לא פוסלים איש, רק מבקשים הזדמנות שווה, שקיפות והחזרת אמון הציבור לנבחרים כדי להביא לייצוג הולם ומשמעותי בחמש השנים הבאות בהתאמה למשקלה האמיתי.

כמי שהוביל באופן מעורר הערכה את השינוי בבחירות הארציות אנו מבקשים את התערבותך המהירה בעיר מגוריך לטובת תושבי העיר. כידוע, אין כל בקשה להתערבות פרסונאלית אלא בנטרול מנגנוני אי שוויון המעוותים את

המציאות ומונעים קבלת ייצוג הולם במועצת העיר. חוסר ייצוג זה הקרין על אי השפעתה של התנועה על סדר היום הציבורי וזלזול של תושבי העיר בנציגים שנשארו ללא יכולת לתת מענה לצורכי התושבים שפנו ישירות לעומד בראשות העיר.

אין אנו מאיימים חלילה בפילוג, בעצם החלטת הסניף המקומי נוצר הפילוג. אין אנו יכולים להיות שותפים למערכת שחוסמת בפנינו, כפעילי ציבור, את האפשרות להתמודד. לצערנו מניעת האפשרות להתמודד מחייבת אותנו לנסות ולהשפיע במתכונת חלופית בה לכל אחד אפשרות להיות חלק.

נודה מאוד להתייחסותך ולהתערבותך המהירה.

בברכה

בברכה , קבוצת אנשי מעשה וביניהם

אשר לוי

מתי אלפר

דורון רון

דקלה ארזני בן ברוך

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות