חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תנו הנחה לאזרחים ותיקים בשימוש בחדר הכושר העירוני

 

”תנו הנחה לאזרחים ותיקים בשימוש בחדר הכושר העירוני” דרישה זו העלו יו”ר ארגמן והמנכ”ל בפגישתם אתמול עם מנכ”ל החברה הכלכלית וסגנו

 

"תנו הנחה לאזרחים ותיקים בשימוש בחדר הכושר העירוני"  דרישה זו העלו יו"ר ארגמן והמנכ"ל בפגישתם אתמול עם מנכ"ל החברה הכלכלית וסגנו ובהשתתפות יו"ר מועצת הגמלאים העירונית. הפגישה התקיימה לאחר שיו"ר ארגמן, אברהם כץ עוז, פנה במכתב לראש העיר מר חיים ביבס בעקבות תלונות רבות שקבלה הנהלת ארגמן  מגמלאים על כך שמחיר השימוש בחדר הכושר העירוני הינו גבוה ואינו כולל הנחה לאזרחים הותיקים.  

מבדיקת השוואה שערכה הנהלת ארגמן של מחירי השימוש בחדרי כושר בערים אחרות עולה, כי בכל חמש הערים שנבדקו (שוהם, הרצליה, ת"א, רמלה ורעננה) זוכים הגמלאים להנחות שנעות בין 25% ל- 50% מהמחיר לאזרחים תושבי העיר שאינם אזרחים ותיקים בעוד שתושבי מודיעין הותיקים אינם זוכים לקבלת הנחה כמקובל בערים האחרות.

בבדיקת השוואה דומה שערכה הנהלת ארגמן בשנה שעברה לגבי מחיר השימוש בבריכות עירוניות הסתמנה תמונה זהה: אי מתן הנחה לאזרחים ותיקים  במודיעין לעומת הנחות נכרות להם זוכים הגמלאים בערים אחרות.

 " הסיבה למתן ההנחות בערים אחרות הינה ערכית " מסביר יו"ר ארגמן , אברהם כץ-עוז. "ההחלטה למתן הנחות לאזרחים ותיקים ניתנה כהנחיה של ראשי הערים מתוך כבוד והערכה לאזרחים הותיקים על תרומתם לבנין הארץ".

"לא הכול חייב להימדד באמות מידה כלכליות", מסכם כץ-עוז .

בפגישתם אתמול, שהתנהלה באווירה טובה ובגישה חיובית, הועלו מספר רעיונות למתן הנחות לגמלאים במרכז הספורט העירוני ומנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק, סכם כי הם יציעו את צורת ההנחה האפשרית לאזרחים ותיקים ויציגו אותה לאישור דירקטוריון החברה הכלכלית.

בהתייחסו למכתבו של יו"ר ארגמן בנושא רצונו ליפות את אזור הקבורה החדש בקומות בבית העלמין העירוני, הבהיר מנכ"ל החברה הכלכלית , דורון ברק, כי החברה סיימה את הטיפול באזור הקברים הבודדים והתחילה לטפל גם בקיר הקברים של שלוש הקומות וכי בכוונתם לשפר מאד את הצורה החיצונית של הקברים. הוא הביע צער על שנאלצו להתחיל בקבורה עוד בטרם היה ספק בידם לסיים את עבודות הפיתוח.

חיה כץ, דוברת ארגמן 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות