חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מארחים את הכינוס השנתי של עמותת קרב מגן ישראלי

 

מודיעין מכבים רעות אירחה בסוף השבוע האחרון את הכינוס השנתי של ק.מ.י - עמותת קרב מגן ישראלי, בהשתתפות 400 לוחמים מרחבי הארץ.

 

 באירוע שנערך באולם המגנים הפגינו הלוחמים בחלוקים הלבנים והכחולים יכולות מרשימות והראו שיש על מי לסמוך. יוספה הרשטיין המאמנת של מועדון קרב המגן הישראלי הפעול בעמותת סחלבים ובעלת חגורה שחורה דאן 3 הובילה את האירוח ולאירוע המכובד הגיעו גם סגן וממלא מקום ראש העיר, שלמה פסי, חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר, ומנהל אגף הספורט בסחלבים, חנן דנציגר שקיבלו מגן מיוחד כאות תודה על שיתוף הפעולה והסיוע בארגון היום.

 למי שפחות מכיר, קרב מגן ישראלי היא שיטת לחימה ישראלית מודרנית שנועדה להגנה עצמית המתאימה את עצמה לסכנות עכשוויות והתמודדות במצבים של קרב פנים מול פנים. השיטה מקנה כלים להתמודדות וליציאה ממצבים אלימים בכל זמן ובכל מקום. מן העקרונות המרכזיים בקרב מגן ישראלי- הפעלת תנועות קצרות, פשוטות ומהירות למינימום הגנה כנגד מקסימום התקפה.

 במודיעין מכבים רעות פועל מזה שלוש שנים באמצעות עמותת סחלבים המועדון המקומי שכבר זוקף לזכותו הצלחות גדולות הן מבחינת כמות הילדים שגדלה מידי שנה והן בפן המקצועי. בכינוס השנתי שנערך בשישי והווה במה לתצוגת תכלית של המעודנים השונים ברחבי הארץ השתתפו גם החניכים של המועדון המקומי שהפגינו יכולות מרשימות והראו שעתידים עדיין לפניהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות