חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הקרב על הכביש

 

2 נהגים יצאו מקייזר לבוכמן, מה הסיכוי ששניהם יחזרו הביתה בזמן ורגועים בלי לבקר בתחנת המשטרה... לא, זו לא שאלה בבוחן פתע בהנהלת חשבונות.  

 

האגרסיביות של הנהג הישראלי אינה סוד, אבל תמיד חשבתי שכשהחורף נכנס ומפלס החום יורד גם מהמוח, הפיוזים נרגעים והסבלנות מנצחת. אז חשבתי אבל זה לא מה שחשב תושב מודיעין בן 37 כשנסע ביום ראשון האחרון בדרכן מקייזר לרעות.

אי שם באחד מקטעי הכביש פרץ ויכוח בינו לבין נהג נוסף  על השאלה למי יש את זכות הקדימה להיכנס לאחד הנתיבים. הנהג הנוסף שקיבל צעקה והשיב מה שהשיב המשיך בדרכו כשהוא בטוח שגם הבחור בן ה 37 עיכל, הדחיק ושם הצידה את חילופי הדברים.

אלא שהבחור שלנו כך מתברר ממש לא נרגע והחל בנסיעה אחריו עד שהלה הבין שיש עוד כמה מחמאות שעמיתו שכח לאמר לו. אלא שעד מהרה המחמאות התבררו כמשהו שונה לחלוטין. הנהג "הרודף" יצא מרכבו נטל אבן גדולה וזרק אותה על חלון הרכב השני. זגוגית החלון היתה מוצקה מידי אבל הנהג לא מתייאש, נטל שוב את האבן והפעם הטיחה בחלון בחוזקה. ואכן הפעם הצליח, החלון התנפץ כשהנהג ברכב היה בטוח שזה סופו.

אלא שהמנפץ נבהל מהאומץ של עצמו ונמלט מהמקום. הנהג שנותר ברכב התעשת, רשם את מס’ הרכב הנמלט וניגש לחנת המשטרה בעיר. יומיים לקח לחקרי המשטרה ולבסוף התברר שרכב הנהג האלים הושכר מחברת השכרה.

הנהג אותר ובחקירתו חשף נימוק משכנע למעשה המסוכן שעשה: "כל כך פחדתי שכמעט היתה תאונה". אולי פחד אבל אחרי שהנהג שאגב נקי מעבר פלילי, היה עצור יומיים בטרם נלקח לבית המשפט נוצרה לו סיבה אמיתי  לפחוד. בלשב זה הוא שוחרר ע"י בית המשפט עד שיושלמו ההליכים נגדו.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות