חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

רמי לוי - חסוך ואכול

 

ההיסטריה שיצר רמי לוי חושפת כמה מוכן הישראלי הממוצע מוכן לסבול כדי לחסוך וכמה הוא מוכן לתחמן כדי לחסוך בזמן. בסניף הדואר במרל"ז לעומת זאת הבעיה היא לא התושבים אלא בעל הבית.

 

הררי מילים נשפכו על התופעה המכונה רמי לוי  וזאת בעקבות המרכול החדש שפתח בישפרו סנטר. פתח? מה זה פתח, בסערה פתח. מאות העגלות נעלמו ברגע אחד על ידי אלפי לקוחות, ולקוחות שלא מצאו עגלה נכספת כך סיפרו לי עדי ראיה, פשוט טיפסו על משאית שהביאה במקרה עגלות חדשות והורידו אותם כשעובדי המקום שנשלחו לעשות זאת הביטו חסרי אונים בבלגן.

תהרגו אותי אם אני מבין. נכון שעגבנייה ב- 20 אג’ זו בדיחה, שעוף בגרושים זה חלום ומלפפון באותו מחיר זו אטרקציה, אבל באמת תושבי מודיעין היקרים, כל הברדק הזה שווה חיסכון של 20-40  שקל? הרי כמה כבר עגבניות ומלפפונים תצטרכו עד שירקבו, זה שווה את ההתנפלות על העגלות, המדפים וגניבת התור בקופות.

כן, כן, במו עיני ראיתי לקוחות כולל כאלה עם חליפות שלא התביישו לשים בתור עגלה עם מוצר אחד,  הואילו להודיע לזה שלפניהם שישמור על התור כי הוא שכח להביא סוכר ונעלמים לרבע שעה כשכל כמה דקות שבים הם ובידיהם חבילה המאיימת להתפזר. זה יפה זה? זה נימוס זה?

הדבר היחיד שמנחם אותי זה שהפסטיבל הזה לא יכול להימשך (ואולי בינתיים כבר נגמר)  אחרת רמי הסימפטי יפשוט רגל למרות כל כוונותיו הטובות. מה שלא מנחם אותי זו העובדה שזה עמך ישראל ומאז ההתנפלות על המן במדבר ועד רמי לוי, דבר לא השתנה.

 

לא נעים לראות סניף דואר במודיעין

למי מכם יצא להגיע לסניף הדואר  המרכזי של מודיעין במרל"ז?  קופות החולים מצאו מקום מכובד לקבל בו את הציבור, ביטוח לאומי עבר לקניון ורק משרד התקשורת עדיין  מחפש שטח לבניית הסניף הראשי שלו בעיר. הסניף  הזה המכונה סניף מרל"ז חייב אבל חייב להשתנות ובמהירות. לשרות השערורייתי בסניף מרל"ז חייבים לשים סוף. ככה אי אפשר להמשיך.

אבל אלו רק מילים ועד שבעירייה מישהו לא ילך לשר הממונה וידפוק  על השולחן, דבר לא יזוז. לצערי זה לא המקרה בו הייתי מאשים את הציבור, כי מה הציבור יכול לעשות, להחרים את הסניף? נו באמת.

מה אגיד לכם, אני סתם שופך קיטור כי זה המקרה בו איני רואה איך אפילו העצבים הדלוקים שלי יכולים לסייע. אבל לפחות אמרתי ואולי ימצא מישהו שיעלה פתרון מבריק לסניף הדואר במרל"ז בפרט ובכל נושא הדואר בעיר בכלל. ועד אז... נסבול.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות