חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שווק השקמה: עובד חשוד בהטרדה מינית של לקוחה

 

לקוחה שהגיעה ביום א’ השבוע לסניף רמי לוי בשילת הוטרדה במשך שעה ארוכה ע"י עובדים של המקום. תלונה של האישה במשטרה הביאה לפיטורי אחד העובדים. עובד בכיר בסופר: "מה שהיה צריך להיעשות נעשה, כל המידע נמסר למשטרה".      

 

ממש לא נעים כשמישהו הולך אחרייך וזורק לך הערות סקססיסטיות ואחרות. עוד יותר לא נעים ואף מפתיע  כשזה קורה לך בסופר המקומי כשהמטרידים הם לא פחות מאשר העובדים עצמם.

יום ראשון בערב, תושבת העיר בת 28 מורה לשפה הערבית במקצועה, מגיעה לקניות יחד עם בנה בן ה 11 לסניף רמי לוי בשילת.

בעוד היא מסתובבת עם עגלת הקניות, כך לפי דברי רפ"ק יאיר שרם, מפקד תחנת מודיעין, שתיאר את השתלשלות הענינים, "נשרכו אחריה מס’ עובדים כשהם משמיעים קולות, הערות מגונות, נהמות והערות סקסיסטיות.

למחרת ביום שני השבוע ניגשה תושבת העיר לתחנת המשטרה והגישה תלונה ושוטרי התחנה הוזנקו למקום לחקור את טענותיה. כדי ללמוד מה באמת ארע  צפו השוטרים בדיסק הביטחון שם מצולם כל מה שקורה בסופר וממה שראו הספיק כדי לקחת לחקירה מס’ עובדים כשחלק אחר ממתין בתורו אף הוא לחקירה. אחד העובדים, תושב מזרח ירושלים שנחשד בהטרדה מינית פוטר במקום ע"י מנהל הסופר. ההחלטה על יתר העובדים תתקבל בגמר החקירה. כל המידע נמסר לנו כאמור ע"י רפ"ק שרם.

כל הניסיונות  לשוחח עם מנהל הסופר לא עלו יפה . בשיחות מוקדמות עם מס’ עובדים בכירים בסופר שביקשו בכל לשון של בקשה לא להזדהות, אישרו את מה שארע והוסיפו: "מסרנו את כל המידע למשטרה שמטפלת בענין, והסניף עשה את מה שהיה צריך לעשות. אבל בבקשה פנה  למנהל הסניף". עובדת בכירה נוספת שעמלה תחילה להשיג את מנהל הסניף נאותה רק לציין: "הוא כבר הגיב לעיתונאי אחר וכל מה שאני יודעת זה עובד אחד פוטר ועל כל היתר פנה למנהל קרלוס".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות