חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תאגיד מי מודיעין: היועץ המשפטי עלול לסיים את תפקידו

 

מינהל המים דורש מעו"ד זוהרי היועץ המשפטי של "מי מודיעין" המשמש כיועץ העיריה להפסיק את עבודתו בתאגיד. ובתאגיד מתינים להחלטת בג"ץ.

 

לא ברור מדוע לא חשבו בתאגיד "מי מודיעין" שיש מידת מה של בעייתיות בבחירה בעו"ד משה זוהרי כיועץ המשפטי של התאגיד ולו רק למראית עין וזאת בגין תפקידו הנוסף כיועץ עיריית מודיעין. זה היה בנובמבר אשתקד עת זכה זוהרי לתפקיד כדין במכרז. זוהרי נמצא כמתאים ביותר מבין כמה וכמה עורכי דין שניגשו למכרז.

ואולם היה מי שכן שם לב וזהו מינהל המים שבשנים האחרונות שם לו למטרה לאתר בזבוז מים מצד העיריה ועתה החליט להורות לתאגיד להפסיק את עבודת היועץ בשל מה ששם מכנים סוג של ניגוד אינטרסים

בעקבות זאת עו"ד זוהרי פנה למינהל המים וליועץ המשפטי לממשלה  בטענה כי הקביעה אינה נסמכת על החוק במדינה. משלא מצא אוזן קשבת שם, הגיש בשבוע שעבר בג"ץ נגד מינהל המים והשבוע הגיש צו מניעה לסיום עבודתו.

לאור ההתפתחויות, הורה תאגיד "מי מודיעין" לעו"ד זוהרי למצות את הצעדים שהחוק מאפשר לו, ואם לא ימצא סעד, יישמע התאגיד להוראות מינהל המים ויסיים את עבודתו, למרות ההערכה הרבה לתפקודו כיועץ משפטי של התאגיד. תאגיד "מי מודיעין" מקפיד לפעול על פי הוראות החוק, ויעשה כל הנדרש כדי שהנושא יבוא למיצוי בהקדם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות