חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כוננות ספיגה

 

הסכסוך המתוקשר בין חבר מועצת העיר חנן ברנשטיין לבין פעיל הציבור שרון מעוז עלה השבוע מדרגה. מעוז דורש התנצלות ופיצוי כספי. ברנשטיין: "אמת כתבתי"  

 

יו"ר תנועת "מודיעין של כולנו", שרון מעוז, וחבר מועצת העיר, חנן ברנשטיין, מצויים מזה זמן רב במסלול התנגשות שסופו אינו ברור. הקונפליקט בין השניים החל בדיוני ועדת התחבורה אשר ברנשטיין עומד בראשה ומעוז חבר בה, נמשך בויכוח על הצורך בהרחבת קניון עזריאלי והתגלגל אף לעניינים אישיים כשברנשטיין טורח להזכיר למעוז את שנויי הבנייה שעשה בביתו. כחלק מהעימות המתוקשר מיהר השבוע מעוז להפיץ לכל מערכות העיתונים בעיר, העתק מכתב מעורך דינו יעקב (קובי) כהן המופנה לברנשטיין.

במכתבו כותב עו"ד כהן, בין היתר: "העלית טענות קשות ובלתי מבוססות כנגד מרשי, והחמורה בהם חשיפת מידע אישי בדבר מרשי ובני משפחתו. בקשתו של מרשי להיתרי בנייה התקבלו בחיוב היות ומרשי עמד בכל הקריטריונים הנדרשים לקבלתם. בד בבד בחרת למעול באמון שניתן לך ובאופן ציני ביותר חשפת מידע אישי הנוגע למרשי ובני משפחתו, זאת ללא הסכמתם ו/או ידיעתם. לא זו אף זו בחרת להציג מידע אישי זה באופן שקרי ומטעה ביותר. הדרך בה בחרת לנצל את האמון שניתן בך מעלה תהיות רבות ליכולתך למלא את תפקידך נאמנה וסוגיה זו תתברר בפני הגורמים המתאימים. כאן המקום לציין כי בקשתו של מרשי להיתר בנייה התקבלה בחיוב, זאת רק לאחר שהקדיש חודשים רבים (כשנה) לקבלת האישור המיוחל".

שלא תגידו שלא אמרנו לכם

לאמתו של דבר, כלל לא הופתענו מקבלת המכתב. שכן, רק לפני שבועיים כתבנו כאן ("חדשות מודיעין", "ירי לכל הכיוונים", גיליון מס’ 144, 31.5.2012): "מהשתלשלות העניינים ניתן להבין, כי המילה האחרונה בדו קרב הזה בוודאי שלא נאמרה עדיין. הנושאים החמים שעל סדר היום אינם עוד הרחבת הקניון או בעיות התחבורה של העיר, אלא ההתקפה החזיתית בין הניצים. אפשר להעריך כי שמן רב עוד יתווסף למדורה הזו וכי שדים רבים עוד ייצאו מהבקבוקים המוחזקים בידי השניים. קרב התרנגולים הזה, כך נדמה, רחוק מלהסתיים". חלפו אך מספר ימים והערכתנו הפכה אם כן למציאות. הנייר סובל הכל

בהמשך דבריו מגיע עו"ד כהן לעיקר הדברים ולפיצוי אותו מבקש מעוז מברנשטיין: "בדברים האמורים ובהתנהגותך השלילית יש בהם משום הוצאת דיבה ולשון הרע כנגד מרשי, כפי מובנו של מונח זה בחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה - 1965. אין כל ספק כי המעשים ו/או הפרסומים נועדו להשפיל ולבזות את מרשי, לעשותו מטרה לשנאה, לבוז וללעג, לפגוע במוניטין ולהשחיר את פניו בפני רבים. ואף יתרה מכך לבזות את מרשי ולהוקיעו. הפרסום היה מיועד להגיע לאדם זולת מרשי ועובדה כי נשלח אך ורק לעיתונות והגיע למרשי דרך אותם עיתונים שביקשו תגובתו. נוכח האמור לעיל הנך מתבקש לפרסם מודעה ראויה המביעה את התנצלותך וחזרתך מדבריך. בנוסף הנך נדרש לשלם במשרד הח"מ תוך 7 ימים מיום קבלת המכתב את הסך של 50,000 ₪ בגין הוצאת הדיבה והפגיעה בשמו הטוב של מרשי. היה ולא תשכיל לפעול בהתאם לאמור לעיל, נתבקשתי ע"י מרשי לנקוט נגדך בכל ההליכים המשפטיים העומדים לרשותו על פי כל דין ונוהג".

תגובתו של ברנשטיין

"על בסיס פנייתך לתגובה שלי למכתבו של בא כוחו של שרון מעוז להלן התייחסותי: המכתב שכתבתי לתושב שרון מעוז לפני כשבועיים בגין התנהלותו התקשורתית מדויק. אמת כתבתי. מעוז הגיש בקשה להיתר בנייה לאחר שסיים את הבנייה. במסמכי בקשתו לוועדה לקבלת היתר בניה צוין כי בקשה זו מוגשת בדיעבד. ראוי להדגיש כי פרוטוקול הוועדה לתכנון ובנייה מפורסם באופן פומבי באתר העירייה ונגיש לכל תושב. סימוכין לכך ניתן למצוא בפרוטוקול הוועדה".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות