חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

טור אישי: מחאה ציבורית...ח-ח-ח

 

לא שהוא חושב שהמחאה החברתית הייתה מיותרת. ההיפך הוא הנכון. העצבני עצמו יצא בשעתו לרחובות הסואנים והצטרף להפגנות הענק. אבל במחשבה נוספת הוא לא ממש בטוח שהעסק הזה הופנם כראוי.... לא, לא ע"י הממשלה ושלוחיה- ע"י עמך ישראל!

 

זה למה המחאה שוקעת
תגידו לי אתם, אתה ואת.... מה הקשקושים האלה על המחאה הציבורית? ומה בכלל יש למתי המעט שנותרו לצאת ולהפגין מול בנין העיריה על עובדי קבלן? ובלשון עממינו, הכל חארטה בארטה, כי אם תשאלו אותי וגם אם לא, אני רוצה לומר לכם... לפני שאתם מוחאים כפים למוחים בדמעה, שמא תביטו במראה ואם לא במראה אז לפחות תביטו בידיעה של שוש זוקוב המספרת לנו על מסיבות הסיום של כיתות ו’ בעירנו המשעממת.

כן, כן, לא התבלבלתי... לא מדובר במסיבות סיום של י"ב טרום גיוס. מ-1000- 3000 שקל, כן, זה הסכום שהורי הפספוסים מכיתות ו’ נדרשים- ומשלמים! עבור מסיבת סיום שבעצם מהווה רק פרומו לקופת המשפחה שאו ט וטו תצטרך להוציא עוד אלפי שקלים על מסיבת הבת/ר מצווש של הבן/ת יקיר לי.

3000 שקל! דחיל רבקום... על מה, על מי?? כוריאוגרף? צלמים מקצועיים? שמלות? הלו!! תחזרו מיד לכדור הארץ! מה זה השטויות האלה.... ילדים שבשנה הבאה ינדדו ממילא עם כל הכיתה באולמות השמחה של טקסי ההתבגרות, למה בדיוק הם צריכים לנשום כבר בגיל הזה את תרבות השופוני.

אז אני מבקש מכם אחרוני המוחים בדמעה, חלאס לכם כי כלום לא תקצרו ברינה כאשר מאות הורים בולעים את רוקם ומוציאים שני שליש שכר מינימום עבור מסיבת ילדים ובערב בוכים שמחיר הקוטג’ קפץ בשקל וחצי.

חלאס לכם! כי לאנשים כנראה טוב, טוב מדי, אחרת הם היו פונים לועדי ההורים היקרים ומבקשים מהם להפסיק להכניס טריז בין אלה שיש להם יותר מדי לאלה שאין להם. די לאנוס בשם הלחץ החברתי את כולם. הגיע העת להתחיל את המחאה מהבית. אחרת כל המשחק הזה נראה כמו פרומו למשהו עתידי רע. רע מאוד..

חינוך חובה חינם - ח-ח-ח.
התחלתי בעניין ואסיים באותו עניין: בי"ס בעיר העתיד מכריז בגאווה: "הגישה ההומניסטית של קרל רוג’רס הינה, הבסיס לעבודתנו בבית הספר. אנו מאמינים בחינוך לערכים ורואים עצמנו מחויבים לו לא פחות מאשר להקניית ידע בתחומים שונים. מסגרת בית-הספר מזמנת התנסויות ולמידה ומאפשרת הקנייה ורכישה של ערכים מוסריים, לאומיים וחברתיים."

כן, כך ביה"ס מגדיר את עצמו. נשמע סבבה לא? בטח, אלא מאי... בבית הספר לא מחלקים את הערכים וההתנסויות בחינם והם מבקשים את זה מההורים.

כן, קוראים לזה "לימודי העשרה" למרות שלא ממש שאלו את כל ההורים על מה הם הולכים לשלם כסף טוב ובכלל מי אמר שהם רוצים ואם הם מרוויחים די לשם כך. ואחר כך אומרים שיש במדינה חינוך חובה חינם ורבותינו קיצרו וכינו זאת ח..ח..ח..

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות