חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

עצבני זמני

 

 

אגרות במקום היי טק נו, שמעתם? בשעה טובה ואחרי ייסורים רבים והצהרות של או ט וטו, הנה סוף סוף זזו המחסומים המיותרים שהוצבו בדרך פרג והוכנסו פנימה למכבים ורעות. לא רוצה להיכנס לשאלה מדוע לכל הרוחות לא חשבו על זה קודם ולא אשאל מה הועילו חכמים בתקנתם כאשר הביתנים הוזזו אבל אותם שומרים מבוגרים מנומנמים ימשיכו להביט בשעמום מכסיאם ברכבים הנכנסים פנימה. לא אשאל אבל יש לי בעיה אחרת. אם שמעתי נכון ואם זכרוני אינו בוגד בי, אזי מודיעין ומכבים רעות מזמן על הנייר שוכנים להם יחדיו. ואם אכן אני צודק, שאלה אחת לי לפרנסי העיר, האם בשמשוני הצבאי לא גרים אנשי בטחון? אז מדוע לא להציב ביתן בכניסה לשכונת המגינים? שאלתם אותם? אולי גם הם רוצים? ונגיד שזה נעשה כי אבל בשושו...שלא ישמעו אויבנו וצרינו שברעות מתגוררים רבים בדרגות כאלה וכאלה... אבל הרי במכבים אין כאלה אז מדוע המחסום במכבים? רק בגלל שרובם הסכימו לשלם? ואם במכבים ה"לא צבאית" שמו מחסום, אז מדוע לשכונות אחרות המועדות לפורענויות פריצה וגניבה אין מגיע מחסום? העיריה גובה בצדק ואולי לא בצדק (וזו שאלה נפרדת) אגרת שמירה מהתושבים, אבל הגיע הזמן שמחזיק תיק התחבורה יפסיק לזמזם את ההצהרה הדבילית שהאגרה בין היתר נועדה לאבטח ארועים. מה, רק במודיעין מאבטחים ארועים? האם הכסף לזה לא אמור לבוא מתקציב העיריה. והצעתי לעיריה, כל עוד אין מפעלי הייטק שיכניסו כסף לקופה (ולא יהיו כנראה) אל תעצרו במקום כי אם כבא אז כבר... אגרת שמירה יש, אגרת מזגנים יש, אז יאללה, תכניסו אגרת ארועים לכיסוי חגיגות העצמאות, אגרת מגרשי חניה במע"ר ואפילו למה לא, גם אגרת ניקיון כבישים. אז אל תשאלו כי זה יצחיק אותי, מדוע את סיפור האגרה הכי נכונה המכונה קנסות חניה לנהגים חסרי התחשבות העיריה מושכת ומשוכת. נכון, אל תשאלו.

 

איך ממנפים בזיון

 כביש 3 המסכן שהיה אמור לחבר את קייזר לישפרו ולהוריד חצי מהלחץ על המע"ר, מתעכב ומתעכב, והידיעה על העיכוב בפתיחת הכביש לא היתה הראשונה ולא השנייה.

קודם האשימו את משרד השיכון ואחרי כן את התחבורה ולבסוף מתברר שמקור הצרה הוא בחילוקי דעות בין העיריה למשרד הממשלתי. משנגמרו התרוצים וההאשמות, הכניסו עוד נאשם לתמונה, את הרמזור שצריך להתקין שם.

ואני שואל, על מי אתם באים לעבוד... כמה פעמים יכול מחזיק תיק התחבורה לשחרר את אותה הצהרה שברובה לא עונה כלל על השאלה למה, אלא מתרכזת בכמה יהיה טוב כשהכביש יפתח.

בסדר אדוני, יהיה טוב, אבל מדוע לא אומרים מהתחלה מה הבעיה? מדוע ההמתנה  לתזכורת שהמועד בו נקבת בפעם הקודמת הלך ומת מהעולם, כדי ששוב תספר עוד סיפור שמסתיר יותר ממה שהוא מגלה.

שמא במטותא ממך, קח יוזמה ובעוד חודש וחצי כשעדיין לא יקרה כלום, פרסם בבקשה הודעת דוברות משלך ללא פניה מקדימה וספר לעם היושב בעיר מדוע הענין תקוע. ספר לעם כאן מה אתה עשית ועל כמה שולחנות במשרד התחבורה דפקת כדי שהענין יזורז.

אבל אתה לא מתנדב לספר, אז כנראה שזה לא קרה. אבל כל זה כמו שאומרים בני דודינו, קלאם פאדי. אז למה אני בכל זאת מתזכר את הנושא: חשש כבד מתגנב לראשי הקטן שבעוד כך וכך כאשר בכל זאת כן יפתח הכביש, תפצח העיריה במחולות ותעשה חגיגה סביב כביש שמזמן היה צריך כבר להיפתח, ובעוד שנתיים וחצי כשתחל מלחמת הבחירות, יופיע הכביש כעוד פרוייקט מוצלח של העיריה. האומנם?

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות