חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מה פה קורה פה במודיעין?

 

במקביל להודעה על האפשרות לסיום שביתת העובדות הסוציאליות, משביתה היום (ג’) העירייה את קבלת הקהל בעירייה לאות הזדהות... ואם ברצונכם לעשות השנה מצווה נוספת למשלוח המנות- תוכלו גם לתרום דם בסוף האדלאידע...וגם- לסניף מודיעין של ארגון איל"ן יש יו"ר חדש שהוא גם חבר מועצה ולסיום, על ישיבת הועדה העירונית למניעת סמים ואלכוהול בקרב בני הנוער:

 

היום (ג’) אין קבלת קהל בעירייה. יום הזדהות עם העובדים הסוציאליים
היום, יום שלישי (15/3) מצטרפת עיריית מודיעין, מכבים-רעות לשביתת אזהרה בת יום אחד של מרכז השלטון המקומי והרשויות המקומיות בארץ לאות הזדהות עם שביתת העובדים הסוציאליים.

השביתה כוללת את שירותי העירייה, כאשר העובדים יגיעו לבניין העירייה אך לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני. חשוב לציין כי מערכת החינוך תפעל כסדרה וכך גם הקב"טים העירוניים בשל תרגיל ירידה למקלטים המתקיים במספר מוסדות חינוך בארץ.

ביום ראשון השבוע הפגינו העובדים הסוציאליים ממודיעין בצומת שילת בכניסה לעיר, כחלק מגל ההפגנות הארצי. בעיריית מודיעין, מכבים-רעות עובדים כ-35 עובדים סוציאליים המשביתים את עבודת האגף לשירותים חברתיים מאז תחילת המאבק.

לעובדי העירייה הצטרפו עובדים סוציאליים נוספים המתגוררים בעיר ואינם עובדים בה וכן ראש העיר חיים ביבס, מחזיק תיק הרווחה וחבר המועצה אילן בן-סעדון וראש האגף לשירותים חברתיים בעירייה, יעקב אלמוג.

ראש העיר חיים ביבס למפגינים: "הגיע הזמן שתקבלו שכר ראוי ושתהיה כאן חלוקה צודקת ותמורה המגיעה לכם על העבודה הקשה שלכם. המאבק צודק ובאתי להגיד לכם שעיריית מודיעין, מכבים-רעות אתכם".

מצוות פורים...
באירוע העדלאידע המתוכנן להתקיים בתאריך 18.3.11 תוצב ניידת תרומת דם של מד"א. סמוך לבית הספר נתיב זבולון בין השעות 10:30-14:30. מי שמעוניין לשלב שמחה וצהלה יחד עם מצווה גדולה להצלת חיים, יוכל לבוא ולתרום דם.

חג שמח

חבר המועצה שלום דהאן מונה ליו"ר איל"ן- מודיעין
חבר מועצת העיר שלום דהאן מונה לעמוד בראש הסניף המקומי של ארגון איל"ן. איל"ן - איגוד ישראלי לילדים נפגעים - מטפל באלפי ילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות הסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות וממחלות שריר ועצב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות.

איל"ן סניף מודיעין, מכבים רעות הוא אחד מ 40 סניפים ו-30 מוסדות הפזורים בכל רחבי הארץ. מרבית תקציב העמותה מגיע מתרומות וממענקים של אנשים ומוסדות המזדהים עם מטרות הארגון. איל"ן הינה עמותה רשומה לפי חוק וללא כוונת רווח ונעזר בפעילותו במתנדבים רבים.

חבר המועצה שלום דהאן: "אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי לעמוד בראש הסניף המקומי של ארגון כל כך חשוב. אנחנו כבר מתחילים להיערך למצעד הפרוטות, אירוע ההתרמה השנתי לארגון שיתקיים בארץ ובמודיעין בתחילת חודש אפריל ואני מקווה שתושבים רבים יירתמו לכך ויפתחו את ליבם וכיסם למטרה חשובה זו".

תקציר ישיבת הועדה העירונית למניעת סמים ואלכוהול
השבוע ביום ראשון (13/3/11) התכנסה הוועדה למאבק בנגע הסמים והאלכוהול בחדר הישיבות בלשכת ראש העיר.

בין הנוכחים היו: יעקב אלמוג, חיה שיטאי, סוזן בן עזרא - הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, מפקד משטרת מודיעין יורם ברינה, מוטי סיטון - יו"ר סיירת ההורים ונציגים נוספים מסיירת ההורים בעיר, יעל איילון - עיר ללא אלימות, מיגל הרף - יו"ר הנהגת ההורים העירונית ואחרים...

את הישיבה פתח יו"ר הוועדה ןחבר המועצה, אילן בן סעדון בהצגת ההישגים של הוועדה הקודמת שהתכנסה. בהם: טיפול בנושא של המכונות אוטומטיות למכירת סיגריות, איסור מכירת אלכוהול בעיר - 22:00, בי"ס להורים, זולה ניידת, תיאטרון לנוער בסיכון, קידום סיירת ההורים והגדלת התקציבים.

בהמשך, הציגה הגב’ ליאת אביזמר, מנהלת הרשות העירונית למניעת סמים ואלכוהול סיכום של שנת 2010 והפרוייקטים שנעשו בעיר לכל האוכלוסיות: נוער נורמטיבי, נוער בסיכון, חינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי והורים. כמו כן הציגה אביזמר את התקציב לשנת 2011 העומד על 250,000 ש"ח.

אביזמר פירטה את הפרוייקטים העיקריים לשנה"ע 2011, ביניהם: תיאטרונוער - תיאטרון לנוער בסיכון, כאשר בימאית תעבוד איתם למשך כל השנה, פעם בשבוע, ויחד יפיקו הצגה העוסקת במניעת סמים ואלכוהול.

אוכלוסיות היעד לתיאטרונוער תתחלקנה לשתיים: 1. ברנקו וייס  2. נוער נושר או שנמצא בנשירה סמויה.

זולה ניידת - קרוואן שיסתובב בסופי שבוע בפארקים ברחבי העיר (כל פעם פארק שונה), כאשר בתוכו ציוד כגון: מסך LCD , פופים, מחצלות, משחקים ועוד... את הזולה ניידת ירכז עו"ס וסיירת ההורים.

בי"ס להורים עירוני - הוקם השנה, בשיתוף עם אגף החינוך, האגף לשרותים חברתיים, המתנ"ס - הורים ולומדים, המרכז הרב תחומי והרשות העירונית למניעת סמים ואלכוהול. המטרה היא לפתוח כמה שיותר קבוצות הורים בעיר ולהעביר אותם הכשרה אחת לשבוע במשך 8 מפגשים בשעות הערב בנושא של "להיות הורה למתבגר.

בהמשך הרצה מר יורם שליאר, פסיכולוג חינוכי מומחה, אשר עוסק בעבודתו עם נוער, צוותים חינוכיים והורים, על התמכרויות והתנהגויות סיכוניות.

ליאת אביזמר: "ההורים הם חלק אינטגרלי בעבודת המניעה. בשיח הישיר מול המתבגרים צריכים להיות מעורבים מבוגרים משמעותיים, ע"י הזמנה לדיאלוג לא שיפוטי ולא ניהולי, אך יחד עם זאת מציג תפיסת עולם ערכית ברורה. השנה שמתי דגש על הכשרות להורים ואנשי מקצוע, על מנת לצייד בידע את המבוגרים המשמעותיים, שהם סוכני החינוך המרכזיים בגיל ההתבגרות, כדי שיהיו להם כלים לקיים שיח חינוכי - ערכי - אפקטיבי, בנושא מניעת השימוש לרעה באלכוהול".

אילן בן סעדון: "לעיתים הורים אינם מודעים להיקף ולמגוון ההתנהגויות הסיכוניות בגיל ההתבגרות. על מנת להשפיע ההורים זקוקים לכלים, ואת הכלים אנו רוצים להעניק לכם. אני מזמין כל הורה שמעוניין להירשם לקבוצות הורים עירוניות שאנו פותחים במחיר מסובסד ע"י עיריית מודיעין ואשר מועברות ע"י מיטב אנשי המקצוע להירשם . לפרטים נוספים נא לפנות לרשות העירונית למניעת סמים ואלכוהול, 08-6992655

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות