חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החברה הכלכלית למען הנוער

 

ראש העיר החליט להשקיע את הרווחים של החברה הכלכלית בתחום הנוער. מנכ"ל החברה: "יש במודיעין מכבים רעות נוער מצוין ואין ספק כי השקעת הרווחים תסייע ליצירת מוקדי פעילות וקידום תנועות הנוער"

 

ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית חיים ביבס, יביא לאישור דירקטוריון החברה בישיבתה הבאה הצעה לפיה רווחי החברה בשנתיים הקרובות יוקדשו עבור תחום הנוער בעיר. כך נמסר מדוברות העירייה.

מדובר בהחלטה שתביא לאיגום משאבים בהיקף חסר תקדים בעיר עבור תחום הנוער ואשר תבוא לידי ביטוי בבנייה ובשיפור מבנים ומיזמים עבור תנועות הנוער בעיר ובפעילויות שונות.

החברה הכלכלית השלימה לאחרונה את בנייתו של בית הצופים החדש של שבט "יובל" ברחוב עמק בית שאן בעיר בשכונת המגנים וראש העיר הודיע כי זוהי רק תחילת הדרך ובנוסף יש כוונה לבנות מועדוני נוער ובתים לתנועות נוער בשכונות נוספות בעיר.

מאז כניסתו של מנכ"ל החברה הכלכלית דורון ברק לתפקידו בתחילת שנת 2009 עברה החברה מהפכה ניהולית כאשר החלה לטפל בפרויקטים המרכזיים של העיר ובהם בניית הבריכה העירונית, פתיחת פארק ענבה ובניית מוסדות חינוך ובתי כנסת.

הצלחתה של החברה הכלכלית באה לידי ביטוי גם בדוחותיה הכספיים: בשנת 2008, טרם כניסתו של המנכ"ל ברק לתפקידו, המחזור ה כספי של החברה עמד על 16 מיליון ו-200 אלף שקלים כאשר החברה סיימה את שנת התקציב בהפסד נקי של 200 אלף שקלים.

בשנת 2009 קפץ מחזור החברה לסכום של 17 מיליון ו-600 אלף שקלים כאשר היא עברה למגמת רווח וסיימה את שנת התקציב בעודף של 850 אלף שקלים. תחזית החברה לשנת 2010, כפי שהוצגה בישיבת האסיפה הכללית האחרונה של החברה, כוללת קפיצה משמעותית עם מחזור כספי של למעלה מ-32 מיליון שקלים.

כאמור, כספי הרווח של החברה בשנתיים הקרובות, אשר צפויים להמשיך ולגדול בהתאם להיקף העבודה בחברה הכלכלית, יוקדשו לקידום תחום הנוער בעיר.

מנכ"ל החברה הכלכלית דורון ברק: "יש במודיעין מכבים רעות נוער מצוין ואין ספק כי השקעת הרווחים של החברה הכלכלית בשנתיים הקרובות תסייע רבות ליצירת מוקדי פעילות וקידום תנועות הנוער בעיר באופן חסר תקדים. תנועות הנוער והשכבות הבוגרות המובילות אותן הן חוד החנית של הנוער בעיר המוביל בכל הקריטריונים הארציים של התנדבות ופעילות חברתית".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות