חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני. והפעם: ההנג- אובר שלאחר ישיבת המועצה

 

"קובי עצבני" עזב לאנחות את הבמה הקבועה שלו ב"גל גפן". אבל הקולמוס עדיין בוער בין האצבעות, ובינתיים עד להודעה חדשה, הבמה של "קובי עצבני" תהיה כאן, ב-MCITY. והפעם זוית אחרת מעט על קרב האגרוף החדשי שבין וינרב לביבס.. וגם כמה מילים קשות לנציגי הציבור שלנו במועצה שאיבדו את חוש הביקורת שלהם: 

 

שתיקת הכבשים
אה, כמה שחיכינו לחתיכת אקשן בישיבת מועצת העיר האחרונה שנערכה ביום ד’ השבוע. חיכינו והוא אכן הגיע רק מה... הוא נחת מכיוון לא צפוי: בתחילה סיפרו לנו שהולך להתרחש מסע זובור מלבין פנים של ראש העיר וכמה מסייעניו על סגנו אלכס וינרב, זובור שיסתיים בפיטורים מתוקשרים. ככה מאלפים סורר, סבר חיים ביבס.

אז סיפרו לנו, רק שכחו לציין, שעל שולחנו של ראש העיר כבר מונח היה מכתב ההתפטרות של וינרב. וזה משך מתחת לרגלי המזברים את השטיח. שכחנו, שכחו, שוכחים. לא יפה. כך נמנע מאיתנו מופע האימים שביבס הכין לוינרב.

אך התחליף בדמותו של הזובור שוינרב הכין לביבס היה לא פחות מרגש. ולא פחות, מהווה ציון דרך בהתנהלות מועצת העיר מעתה.

התנהלותה של מועצת העיר? יש דבר כזה? כי איך שלא מביטים על מה שקרה ביום ד’ השבוע, זה נראה רע, רע מאוד. וינרב שהגיע חדור רוח קרב, התנפל על סדר היום כמו טייגר בג’ונגל בצורתי. אותו לא עניין הנוהל ושאר סעיפי בירוקרטיה שהמחוקק השחיל בכוונה כדי לבלבל את כל העולם.

אותו ומבחינתו בצדק, הצעות שהגיש ביולי אינן תקפות באוגוסט, כי מה יש לדון על עיכוב בפתיחת הבריכה כשהפתיחה כבר מאחורינו? היועצת הנאמנה של העירייה מאידך, התעקשה לנסות לחנך את אלכס הסורר ע"י קריאה הלוך ושוב של סעיפי הנוהל, כשהראיס מגבה אותה משמאל וצדוק ממול.

אבל ראו איזה פלא, אלכס הסורר שהתמקם ממש לא במכוון בכיסא ממול הראיס, (למה לא, הרי הוא מעתה הראיס של האופוזיציה), עמד בפרץ מול כל הניסיונות ללכת על פי הנוהל, ואנס את הכול כולל היו"ר להאזין להצעות לסדר שהוא כן ביקש להעלות.

וגם לי יש הצעה לסדר... עזבו אתכם באימא שלכם מענייני נוהל ושאר ירקות. הרי ברור כשמש שלא הנוהל הוא הקובע כאן וברור גם שסגן ראש העיר בדימוס המגיש הבלתי נלאה, הולך לארגן לנו חצי קדנציה שחיים ביבס ירצה לשכוח ומהר.

ומה שקרה ביום ד’ שהיו"ר נאלץ להתקפל מול מתקפת אלכס זה רק הפרומו. אז חיים יאללה חלאס, תן לבן אדם לדבר, להעלות את הצעותיו. תן לחנן לתקוף אותו, לצדוק לחנך אותו, למויש שיהרוג אותו ברכות, למוטי שיעליב אותו ואתה תצא צח כשלג. כי הפעם לא יצאת כל כך טוב. הרי בשביל זה בנית קואליציה בלתי חדירה. קואליציית כבשים שלא משנה מה יהיה, ידיה יורמו ברגע הנכון גם אם על הפרק הצעה לבנות בית כנסת מעל בנין העירייה.

ותקן אותי אם אני טועה.

אלוהים ירחם על ילדי הגן
ותחילה תרשי לי, את הגברת הנכבדת שהביאה את 2 נכדיה לדיון בהצעה לסדר של דני רוזנפלד בענין בניית בית הכנסת מעל 4 גני הילדים ברחוב דן: איך בדיוק חשבת שסחיבת זאטוטים לישיבת מועצה תתרום לעצירת בניית בית הכנסת? ואם חשבת, מה פשר אותה יציאה קולנית ומתוקשרת בטענה ש"זה לא בשביל ילדים".

בוודאי גבירתי שזה לא עבורם. אבל את היית צריכה לחשוב על זה קודם ואם יש לך טענות אז תפני אותן לעצמך דוקא.

ולענין עצמו, שאגב פורסם על ידי לפני 3 שבועות בהרחבה ב"גל גפן" ודן באבסורד של בניית בית כנסת ענק מעל!! לגגות גני ילדים, וכן אודות הסיוט המחכה לילדי הגנים בשנתיים הבאות עד שהבניה החלמאית תסתיים.

כן, גברת אני איתך ב 100%. גם אני כמוך סבור שלבנות בית כנסת ענק מעל גגות 4 גני ילדים זו החלטה הזויה מארץ ההזיות ולו נשארת עוד קצת היית שומעת את חבריך מטיחים זאת בראש העיר ובחברי המועצה, אותם הם כינו כבשים.

ולכם חברי המועצה, עד מתי תסתתרו מאחרי מילים מכובסות כגון, ועדת הקצאות ושאר ועדות סרק וחוזרי מנכ"ל כדי להצדיק את הצבעתכם לבניית מפלצת מכוערת ומסוכנת מעל ראשי מאות ילדים? איך זה שאיש מכם לא שאל שאלות, לא הקשה קושיות?

אני חותם לכם שאיש מכם מעולם לא התקרב לרחוב דן ההולנדי והצפוף כדי להבין שטמטום אורבני זו לא סתם מילה. ואני חותם לכם שאיש מכם לא הרהר עם עצמו שמא יש לארגן סיור כדי לראות האם כצעקתה, (אני הייתי שם וזה סיוט על עמודים).

הפכתם לעדר אשר אינו מבחין בין היגיון לחוסר צדק, בין השכל הישר לשכל המעורפל. וההורים הנזעמים צדקו! באמת לא ברור מה אתם עושים שם כלל. מה אגיד לכם... שרק תהיו לי בריאים כי את המחלות והסכנות השארתם לתושבי רחוב דן ולילדי הגן ושאלוהים ירחם עליהם.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות