חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מנשהאוף. יו”ר חדש-ישן לוועד הרובע מכבים-רעות

 

ביום רביעי האחרון נערכה הצבעה לבחירת יו"ר חדש לועד הרובע מכבים-רעות. אורי מנשהאוף נבחר בשנית לתפקיד, לאחר שבתום הבחירה הראשונה עוכב מינויו בעתירתו של עמיקם אורן לביהמ"ש. האם גן הילדים יעלה כתה ויכנס לעולם האמיתי? ימים יגידו

 

אורי מנשהאוף נבחר ביום רביעי שעבר לתפקיד יו"ר ועד הרובע מכבים-רעות. ועד הרובע של מכבים-רעות התכנס בלשכת ראש העיר ושם נערכה ההצבעה.

לפני כשמונה חודשים בחרו מרבית חברי הוועד במנשהאוף כיושב הראש, אך אז היו"ר הקודם עמיקם אורן החליט לפנות לערכאות משפטיות בנושא. שם עוכב ההליך ורק לאחרונה הסתיים התהליך המשפטי וניתן היה לבחור את היו"ר באופן רשמי וסופי.

בישיבה ביום רביעי השתתפו חברי הוועד צביקה לוין, שמעון דבוש, חנה טייכר, בני כהן וכמובן מנשהאוף עצמו. ארבעה חברי ועד לא הגיעו לישיבה והם עמיקם אורן, גיורא גורן, מקס איטח ואלי ג’רבי.

בדברי התודה שלו אמר היו"ר הנבחר, אורי מנשהאוף: "אני מודה לכל החברים על הבחירה והבעת האמון. אחרי תקופה ארוכה של שיתוק וחוסר פעילות בגלל מגוון של סיבות אנחנו מתחילים היום דרך חדשה של פעילות ועבודה עבור התושבים של מכבים ורעות. אנחנו צריכים להתעסק עתה בהווה ובעתיד ולא בעבר. אני מקווה כי כל חברי הוועד, בלי יוצא מן הכלל, יהיו שותפים בעשייה וכן אני מזמין תושבים המעוניינים לקחת חלק בפעילות להצטרף לוועדות המשנה השונות של הוועד".

לאחר בחירתו של אורי מנשהאוף ליו"ר ועד הרובע מכבים-רעות אמר סגן ראש העיר ומחזיק תיק מכבים-רעות חנן ברנשטיין: "אני שמח כי הדמוקרטיה בסופו של דבר גברה על הבירוקרטיה ולנגד עיננו יש רק מטרה אחת והיא לשרת את תושבי הרובע בלבד. כבודו של מאן דהו אינו רלוונטי ואני שמח כי חברי הוועד הפעילים השאירו את הדלת פתוחה לחברי תנועת יחד להצטרף לעשייה משותפת לרווחת תושבי מכבים-רעות וכולי תקווה כי חברי יחד זוכרים את מי הם משרתים ולמה הם נבחרו".

חבר הועד צביקה לוין אמר לקראת ההצבעה," סיעות "מור" ו"עצמאות למודיעין", לאחר שנגררו ע"י עמיקם וחבריו לבית המשפט להליך ארוך ומיותר ולאחר שבית המשפט קיבל את ההליך הדמוקרטי ודחה על הסף את עתירתו של עמיקם, כדברי השופטת לעמיקם: " לעתירה שלך לדעתי אין סיכוי ואני ממליצה לך למשוך אותה".

הסיעות קוראות לחברי סיעת "יחד" להתעשת ולהכיר בפועל בהליך הדמוקרטי ולהצטרף לעשייה בוועד הרובע בלב נקי ונפש חפצה, לטובת תושבי מכבים רעות.

אנו מצידנו מושיטים יד לחברינו ב"יחד" וקוראים לשיתוף פעולה ובמידה ויענו נאפשר להם להשתלב בהנהגת וועד הרובע. אנו מציעים בזאת את חברנו היקר מר אורי מנשהאוף לתפקיד יו"ר וועד הרובע.

מסיעת "יחד" נמסר בתגובה:
"במשך כ 6 שבועות נמנע ראש העיר מלזמן על פי חוק ישיבה לבחירת יו"ר לועד הרובע מכבים רעות. בשבוע שעבר ובהתראה קצרה של 72 שעות בלבד החליט מר ביבס לזמן את הישיבה כאמור. בשל ההתראה הקצרה והתחייבויות אישיות קודמות פנו חברי סיעת יחד בפנייה אישית לראש העיר לדחות את קיום הישיבה על מנת שיוכלו גם הם להשתתף בה וליטול בה חלק פעיל. בנוסף לפניות אלה פנה גם יו"ר הסיעה מר עמיקם אורן בתאריך 20.7 פעם נוספת לראש העיר, ובשם כל הסיעה ביקש לדחות את הישיבה למועד בו יוכלו כל חברי סיעת יחד להשתתף בה (רצ"ב הפנייה). באופן לא מוסבר בחר ראש העיר להתעלם מכל הבקשות, הן של חברי סיעת יחד והן של יו"ר הסיעה מר אורן ואף לא טרח להשיב לפנייתם כלל.

מצ"ב הפרוטוקול:
ביום ד’, 21 ליולי 2010, התכנס וועד הרובע בלשכת ראש העיר, מר חיים ביבס, למטרת בחירת יו"ר לוועד הרובע העירוני מכבים-רעות. השתתפו: ר’ העיר מר חיים ביבס, חברי הוועד: אורי מנשהאוף, צביקה לוין, שמעון דבוש, חנה טייכר ובני כהן. כמו כן נכחו חבר המועצה יגאל צדוק, יוסי פסגות, דובר העירייה-אלעד שמעונוביץ ומנהל הרובע-עודד בן שלמה.

נעדרו: חברי הוועד: עמיקם אורן, גיורא גורן, מקס איטח ואלי ג’רבי.

פתח דברים - ראש העיר: לאחר שביהמ"ש אמר את דבריו "הפה שהסמיך הוא הפה שיכול להתיר" והובהר שההחלטות הינן חוקיות, כשרות, עומדות בכל אמות מידה. עקב עומס בבתי המשפט, נוצרת סחבת , אך כשקוראים ומבינים את החומר ניתנת הפסיקה הנכונה. אחרי מאבקים, וועד הרובע יכול לבחור כל יו"ר שירצה. יש את אלה שרוצים לעבוד ואלו שרוצים להפריע.

דלתי פתוחה לאלו שרוצים לעבוד והכוונה לעבוד עם וועד הרובע ולכן קידמנו נושא ריבוד הכבישים ועוד נושאים אחרים בתכנית העבודה.

יש הזדמנות להיות חלק מהעשייה, גם בפני אנשים נוספים דלתינו פתוחה אליהם. גם בזמנו אמרתי שאין אצלי שום הבדל בין אחד לאחר, אין כאן אני בעד זה ואני נגד זה.

בעבודה העתידית יש לכם את ס. ראש העיר ומחזיק תיק מכבים רעות - חנן ברנשטיין, מנכ"ל העירייה-יורם כרמון ומנהל הרובע - עודד, כדי שתעבדו כמו שצריך ואז יהא קל לעזור לכם.

צביקה לוין - מקריא מהכתב (מצ"ב). ממליץ על מועמדותו של אורי מנשהאוף לתפקיד יו"ר וועד הרובע.

ר. העיר - מר חיים ביבס, מתחיל את שלב ההצבעה: בעד- צ. לוין, ש.דבוש, א. מנשהאוף, ח. טייכר, ב. כהן נגד - אין. נמנע - אין סיכום - חבר הוועד, אורי מנשהאוף נבחר לתפקיד יו"ר וועד הרובע העירוני מכבים רעות, פה אחד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות