חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מודיעין - מקבץ מידע מקומי

 

החופש הגדול קרב ובא בצעדי ענק. על תכנון פתרונות ממוסדים לעבודה ולבילוי לבני הנוער. ועל שבת הקרובה  בקיר השרקרקים-זה מרתק!. וגם על התארגנות רופאים ייחודית למודיעין- זה באמת WIN-WIN

 

החופש בא לעבודה- על יריד תעסוקה לנוער
ביום ראשון הקרוב (13.6.2010) יתקיים יריד תעסוקה תנוער לקראת הקיץ. היריד יתקיים בקניון עזריאלי בשיתוף פעולה של יחידת הנוער במתנ"ס מודיעין מועצת הנוער העירונית לשכת התעסוקה וקניון עזריאלי . במקום יוצגו הצעות עבודה לנוער ויונפקו כרטיסי עובד, וכמו כן יוקמו במקום דוכני הסברה לבני הנוער בנושא זכויות הנוער העובד. מנהל יחידת הנוער דוד צור מסר כי "מטרת היריד היא גם לאפשר לכמה שיותר בני נוער לעבוד בקיץ, אך גם לדאוג שמי שעובד יהיה מבוטח ע"י כך שיהיה לו כרטיס עובד ושיהיה מודע לזכויותיו".

החופש בא להנאה. על קווי לילה לאתרי הבילויים בת"א עבור בני הנוער
פרויקט "קווי לילה" של משרד התחבורה המפעיל תחבורה ציבורית בשעות הקטנות של הלילה בימי החופש הגדול עבור בני הנוער מגיע השנה לראשונה למודיעין, מכבים-רעות. הפרויקט מתקיים ביוזמת העירייה ובשיתוף פעולה מלא של חברת קונקס.

במסגרת זו, חברת קונקס תפעיל קו חדש שמספרו 222 החל מתאריך 1/7 ועד תאריך 31/8 בימים א’-ה’. הקו יחבר בין העיר לבין מקומות הבילוי בת"א ויאפשר לבני הנוער נסיעה בטוחה ומסודרת במחירי נסיעה רגילים כפי שפועלים בשעות הבוקר.

הקו ייצא מהכיכר הראשית ברעות, יעבור דרך כיכר מכבים ובתוך מודיעין יאסוף ויפזר את בני הנוער בעמק החולה, הקניון, עמק זבולון, עמק בית שאן ורחוב דם- המכבים. הקו ייכנס לת"א בחלקה הדרומי דרך מחלף לה-גווארדיה, יעבור באזור הבילויים ברחוב אלנבי ומשם יחצה את כל ת"א דרך רחוב בן-יהודה בו יעצור בתשע תחנות שונות. האוטובוס יסיים את המסלול בצפון העיר, דרך רחוב דיזנגוף ומסוף רידינג בסמוך למתחם הבילויים בנמל ת"א משם גם ייצא בחזרה לעיר.

הקו ייצא מהעיר בכל לילה בשעות הבאות: 00:00, 1:00, 2:30 ו-3:15 לפנות בוקר. האוטובוס חזרה לעיר ממסוף רידינג יצא בשעות 1:15, 2:15, 3:45 והקו האחרון בשעה 4:30 לפנות בוקר.

המיזם נערך בשיתוף יחידת הנוער של המתנ"ס ומועצת הנוער העירונית שהעלתה את הבקשה להפעלת קווי הלילה במהלך יום חילופי השלטון שהתקיים לפני כשבועיים. בעירייה ובמועצת הנוער מציינים כי רק במידה ותהיה הענות גדולה של בני הנוער בעיר לשימוש בקווים יהיה ניתן להמשיך להפעילם גם בימי החופש הגדול בשנים הבאות. בשבועות הקרובים יחל קמפיין פרסומי נרחב בבתי הספר בעיר ודרך האינטרנט והרשתות החברתיות על מנת לעודד את השימוש בקו בקרב בני הנוער.

בשבת הקרובה- טיול משפחות לגבעת ברפיליה ו"קיר השרקרקים"
הידעת? שרקרק הוא סוג של: א. ארנב, ב. נחש, ג. פרח, ד. ציפור. תשובה לחידה תינתן ביום שבת ה- 12.6 בשעה 17:30 אחה"צ! נפגשים בקצה רחוב אבני החושן למרגלות גבעת ברפיליה. יש להביא כובעים, מים, נעליים סגורות וארוחה קלה. במקום תתקיים תצפית וינתן הסבר על השרקרקים ומקום מגוריהם. הפעילות מתאימה לכל הגילאים! לפרטים נוספים: שרון מעוז 0546474026

כנס ראשון של הרופאים במודיעין מכבים רעות
יוזמה ראשונה מסוגה בעיר: בית הרופאים בקניון עזריאלי, יוזם כנס ראשון של כל הרופאים המתגוררים ועובדים במודיעין מכבים רעות. לרוב מתקיימים כנסים על בסיס מקצועי או שיוך ארגוני הפעם, החליטו רופאי בית הרופאים, כי הגיע הזמן לקיים כנס על בסיס לוקלי לכל הרופאים בעיר.

בהזמנות שיוצאות בימים אלה למרפאות ובתי הרופאים בעיר, כותב דר’ יניב, המוביל את צוות בית הרופאים: " כרופא המתגורר ועובד בעיר מזה שנים רבות, אני סבור, וכך סבורים גם עמיתי בבית הרופאים, כי יש חשיבות רבה ליצירת היכרות בין הרופאים בעיר, ללא קשר למומחיותם או לשיוכם המוסדי.

לרוב, כנסי רופאים מתקיימים על בסיס ההתמחות הספציפית או על בסיס שיוך ארגוני -קופת חולים או בית חולים. הכנס הנוכחי נבנה על בסיס גיאוגרפי ומיועד להדק את הקשרים האישיים והמקצועיים בין אוכלוסיית הרופאים שגרים ופועלים בעיר ללא קשר לשיוכם המוסדי או התמחותם הספציפית .

הכנס יספק לנו, לכל הרופאים מענפי רפואה השונים הזדמנות ייחודית, להכיר, להתרשם וללמוד אילו מומחים בתחומים השונים עובדים בסביבה שלנו בעיר ובכך נלמד איך נוכל לחסוך לפציינטים שלנו זמן וכסף בכך בהפניתם למומחים הפועלים בעיר, וכיצד נוכל לסייע זה לזה בהפריה הדדית, תוך סיעור מוחות והתייעצות מקצועית".

בכוונת בית הרופאים להוביל הקמת קבוצת אינטרס של רופאים בעיר, שמטרותיה יהיו רבות: 1. התארגנות למתן סיוע חירום רפואי באזור. 2. חשיבה ופעילות משותפת לקידום בריאות הקהילה בעיר.  3. יצירת מועדון לקוחות לקבלת הטבות בקניות בעיר /טיסות /נופשים / ערבי תרבות /מינויי תיאטרון בעיר וכיוב’ . 4. התארגנות להקמת מוסד רפואי מקומי שייתן מענה לצרכים מתפתחים של האוכלוסייה תוך מיזוג האינטרסים של הגופים השונים, ועוד.

הכנס יתקיים באולם עינן בקניון עזריאלי מודיעין, בתאריך 23/6 בשעות הערב, במעמד ראש העיר ובחסות בנק דיסקונט.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות