חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: צדיקות מלאכתן נעשית בידי אחרות....

 

הגענו לשלבים המכריעים בליגה הארצית לכדורעף נשים. שמונה קבוצות הליגה חולקו לשני בתים בני ארבע קבוצות כל אחד. הבית שמעניין אותנו כמובן, הוא הבית העליון, ממנו תצא הקבוצה שתעלה לליגה הלאומית.

 

 

תמונת מצב רגע לפני - מקום ראשון עם הפסד אחד- מ.ס. מודיעין. מקום שני עם שני הפסדים - מ.ס. רמת אביב. מקום שלישי עם (נראה אתכם מנחשים) שלושה הפסדים - הפועל שער הנגב. את הפלייאוף העליון משלימה הפועל ראשון לציון, שלה אין סיכוי לעלות ליגה. ארבע הראשונות משחקות אחת נגד השנייה בשיטת בית וחוץ - שישה משחקים, כאשר הנקודות שנצברו בעונה הסדירה, ממשיכות עם הקבוצות.

מודיעין פתחה בשישייה הקלאסית שלה העונה - לינוי מזגאונקאר, שחף קופרשטיין, טל בר, יעל גולדין, ליאת וקס ושרון אופיר שטרית.

מערכה ראשונה, או למה אסור לאכול יותר מדי "מצה בריי" בפסח: מחזור ראשון בפלייאוף, ו מ.ס. מודיעין מארחת את ראשון לציון. המערכה הראשונה יצאה לדרך וניתן היה לראות שהמכונה המודיעינית לא מתקתקת כמו שצריך. המשחק היה צמוד להפליא. כמה צמוד? ראשון הגיעו לשתי נקודות מערכה לטובתן - 24:22. למזלנו ולא בפעם הראשונה העונה, שחקניות מודיעין הוכיחו שיש להן אופי והמון נחישות. הן זכו בארבע נקודות רצופות, וזכו במערכה הראשונה 24:26.

מערכה שנייה - המערכה השנייה הייתה מעניינת לא פחות. 11:11 לקראת אמצע המערכה. שרון הכינה כדור ויעל גולדין הגיע מצד שמאל ונתנה את ההנחתה הטובה ביותר שלה מאז שהיא בבוגרות. טל ושרון חסמו ליד הרשת ומשה זנדבנק, שילב את דניאלה גור בחלק ההגנתי של הקבוצה. מודיעין עלתה ל 16:23 והמערכה השנייה נראתה בכיס. אלא שבכיס היה חור, שחקניות ראשון לא ויתרו, השיגו שש נקודות רצופות, צימקו את התוצאה ל 22:23 ושלחו את מודיעין לפסק זמן.

הכדור הבא של האורחות עף החוצה, אבל שתי טעויות רצופות שלנו, גרמו לשויון 24:24 וגם המערכה השנייה גלשה לה לשובר שויון. נקודת מערכה לטובתנו, נקודת מערכה לטובתן. לינוי השוותה, טל הגישה סרב ללא מענה וחסימה גדולה של ליאת, קבעו 26:28 ו 0:2 למודיעין לאחר 65 דקות של משחק.

"אוי" הייתה התגובה שלי לאחר שתי המערכות הראשונות. למה אתה נאנח? שאלה אותי אחת האוהדות. "אני פולני", השבתי לה. "שאנחנו סובלים - אנחנו נאנחים"....

מערכה שלישית - נכון, גם המערכה הזו הייתה צמודה בתחילת דרכה - 10:11 למודיעין. ליאת, לינוי ושחף העבירו למצב "הפגזה" ונועה הורוביץ, שנכנסה לממשחק, הצטרפה לעדת המפציצות בלבן. כעת סופסוף נגמרו השפנים בכובע של שחקניות ראשון, הפער הלך ותפח ומכת פתיחה ללא מענה של שחף, סגרה את המערכה על 15:25 ו 0:3 למודיעין.

כעת עברו עלינו 90 דקות של חוסר ודאות, עד שהגיעה הבשורה מרמת - אביב: שער הנגב גברה 1:3 על רמת אביב וכעת, חמישה מחזורים לסיום - מודיעין מוליכה ביתרון שתי נקודות, על שתי יריבותיה במאבק על העלייה.

מחזור הבא - יום שבת הקרוב, 19:30 באולם בשמשוני - הקרב בין מודיעין לרמת אביב.

סיכום המשחק - הקפטנית שרון אופיר שטרית: "שער הנגב ניצחו את רמת אביב 3:1 והמאבק פתוח לחלוטין. ביום טוב, כל אחת מהקבוצות יכולה לנצח את רעותה... לגבי המשחק במוצאי שבת, זה היה משחק ההתחברות שלאחר הפסח, היתה לנו סמי פגרה שתוצאותיה ניכרו היטב.

לקח לנו כמערכה וחצי לחזור לעצמנו, ואני חושבת שגם כשהמערכות היו צמודות, היה די ברור שמבחינה איכותית אנחנו עדיפות על ראשון. למזלנו זה היה משחק ביתי והתמיכה של הקהל בנקודות מכריעות היתה קריטית.

התעלינו על עצמנו וחזרנו מפיגור לנצחונות צמודים בשתי המערכות הראשונות. טוב שזה היה המשחק הראשון בפלייאוף (ניצחון ראשון על ראשון במשחק הראשון, לא רע...), מפה ניתן רק להשתפר, לחזור לכושר משחק ולבוא מוכנות לרמת אביב. רמת אביב כידוע, קבוצה ברמה גבוהה, אבל מולינו הם התקשו בשני המשחקים, באחד ניצחנו 3:0 חלק ובשני הפסדנו ב 3:2 צמוד, כלומר, העדיפות יכולה להיות לצידנו.

אם נפגין את כושר המשחק הרגיל שלנו וכמובן נחזור לשחק הגנה (שהיתה חסרה במשחק הנוכחי) הגנה חזקה מאפשרת לנו לפתח התקפות ושם עוצמתנו".

 

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות