חיפוש

 

 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

איך משיגים משרת אם מעניינת? / אפרת פלאט

 

שרית ממודיעין שואלת: ”מחפשת עבודה שתתאים לי כאמא לתינוק. מלבד הוראה , שירות לקוחות ומכירות אני לא מוצאת כלום. לפני כן עבדתי בעבודות משרדיות אבל זה משעמם אותי. איך אני משיגה משרת אם נוחה ומעניינת?” לתשובת של אפרת פלאט, אימון והכוונה בנושאי קריירה ותעסוקה, כנסו.

 

איך משיגים משרת אם מעניינת? / אפרת פלאט

 

השואלת, שרית ממודיעין:

מחפשת עבודה שתתאים לי כאמא לתינוק. מלבד הוראה , שירות לקוחות ומכירות אני לא מוצאת כלום. לפני כן עבדתי בעבודות משרדיות אבל זה משעמם אותי. איך אני משיגה משרת אם נוחה ומעניינת?

תשובת המומחית:

שלום שרית,

אפשר להשיב על שאלתך בשתי רמות, האחת טכנית והשניה מהותית יותר.

ברמה הטכנית, כדי למצוא עבודה שעונה על הגדרת השעות של משרת אם את יכולה לבחור במנועי החיפוש של מאגרי משרות (כדוגמת אולג’ובס וכיו"ב) ולרשום את סוג המשרה שאת מעוניינת בה, קרי משרת אם, ולבדוק אילו אפשרויות עולות. זו צורת חיפוש אחת שתיתן רשימת אפשרויות.

מענה אחר, מהותי יותר, מעלה את השאלה מה את רוצה לעשות? כתבת רק מה משעמם אותף אך איני יודעת  - מה מעניין אותך? מה מעורר בך התלהבות? איפה חשוב לך להשפיע? עם איזה אנשים את אוהבת לעבוד? איזו דינמיקה מתאימה לך ועוד...

בירור פנימי יאפשר לך להבין מה הכיוון שלך בחיים, לאן את שואפת ומה חשוב לך. אחרי שתהיה לך תשובה לחיפוש הזה, תוכלי לבחור את מסלול התעסוקה/קריירה שמתאים לך החל מההווה, בו חשוב לך להיות גם בבית ועם אופק לשנים הבאות ומה ניתן לפתח במהלכן. אני ממליצה לך גם לבדוק את ההון האנושי שלך, כלומר - מהם הדברים שאת יכולה לפתח מתוך כשרונותייך ויכולותייך שיכול להווה עיסוק ופרנסה ולא בהכרח תלוי במעסיק חיצוי. כאן מצוי כיוון נוסף של פיתוח עסק עצמאי - שאמנם הוא תהליך ויש לתכנן ולנהל אותו ולא בהכרח מתאים לכל אחד, אך הוא בהחלט אפשרות שראוי לברר אותה לטעמי.

כמו שאת מבינה, תשובה מהירה תיתן לך פלסטר. תהליך בירור עמוק יותר יתן לך אופק תעסוקתי ארוך טווח עם תכנית פעולה, ויאפשר לך להיות רגועה ונינוחה יותר לגבי ההתפתחות והעתיד המקצועי/תעסוקתי שלך. 

בכל מקרה מאחלת לך הצלחה רבה והנאה מהאמהות שלך לצד מימוש יכולותייך בכל שאר תחומי החיים!

מוזמנת להיעזר בי לכל שאלה ובירור נוספים :-)

 

אפרת פלאט - אימון קרירה ותעסוקה

 https://www.facebook.com/efrat.platt?fref=ts

0542326870

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות