חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

משנת הלימודים הבאה – מנהל חדש לתיכון אמי”ת בנים

 

מנהל בית ספר ”אריאל”, הרב אבי שוחטמן, ינהל החל משנת הלימודים הבאה את תיכון אמי”ת בנים. כזכור, לפני מספר שבועות הודיע מנהל התיכון, הרב איתמר חייקין, על סיום תפקידו בתום שנת הלימודים הנוכחית.

 

מנהל בית ספר "אריאל", הרב אבי שוחטמן, ינהל החל משנת הלימודים הבאה את תיכון אמי"ת בנים. כזכור, לפני מספר שבועות הודיע מנהל התיכון, הרב איתמר חייקין, על סיום תפקידו בתום שנת הלימודים הנוכחית. לאור הודעתו, ובמטרה להיערך כיאות לשנת הלימודים תשע"ח, קיים בשבוע שעבר משרד החינוך מכרז לבחירת מנהל חדש לתיכון.

ועדת המכרז, בראשות הנהלת רשת אמי"ת, ובשיתוף משרד החינוך, מינהל החינוך העירוני וארגוני המורים, החליטה לבחור באבי שוחטמן לנהל את אמי"ת בנים. כידוע, שוחטמן הקים בשנת הלימודים תשע"א את בית הספר הממלכתי דתי תורני "אריאל" ומנהל אותו מיום הקמתו.

שוחטמן החל את דרכו בתחום החינוך לפני כמעט 20 שנה, כמחנך בבית ספר על יסודי וכמנהל חטיבת ביניים. במודיעין מכבים רעות שימש שוחטמן כמחנך בכיתת מעוף הראשונה בעיר, שלימים התפתחה לתיכון מעוף ברנקו וייס. כחלק מההיערכות של מינהל החינוך של העירייה לקראת סיום תפקידו של שוחטמן כמנהל "אריאל", יערך בחודשים הקרובים מכרז לבחירת מנהל חדש לבית הספר. בעירייה הדגישו כי שני המנהלים, חייקין ושוחטמן, ימשיכו בתפקידיהם עד לתום שנת הלימודים.

מינהל החינוך העירוני, מחוז ירושלים במשרד החינוך ורשת אמי"ת מאחלים לרב חייקין ולרב שוחטמן הצלחה רבה בתפקידם הבא.

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מערכת החינוך העירונית, והעיר כולה, מודה לרב איתמר חייקין על שנים רבות של עבודה מסורה וחינוך איכותי. הוא ליווה את הקמת בתי הספר של אמי"ת בעיר, וניהל את תיכון הבנים מיומו הראשון. אני מבין את רצונו להמשיך ולחנך, במסגרת הקמת מכינה קדם צבאית, ואני מאחל לו הצלחה רבה. למחליפו נבחר הרב אבי שוחטמן, שמהווה חלק ממערכת החינוך העירונית שנים רבות, דבר שמשמח אותי מאוד. אני בטוח שיצליח גם בתפקידו החדש. כעת, נותר למצוא מנהל חדש ל"אריאל", ואני בטוח שמי שייבחר ידע להמשיך את התהליך שבית הספר החל ולקדם את הצלחתו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות