חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האביזרים החשובים ברכב השטח שלך

 

ציוד מתאים ישדרג את נהיגת השטח שלך ויאפשר טיפול מהיר במקרי חירום. קבל את הרשימה המלאה בחלוקה לקטגוריות של אוכל ושתיה, ערכת חילוץ, ציוד ניווט ושונות

 

כל נהג ג’יפ יודע שאסור לצאת לשטח בלי ציוד מתאים. אף פעם אי אפשר לדעת איך הטיול ייגמר וכמה זמן הוא יימשך, לכן הרבה תלוי בהכנה המוקדמת. בהקשר הזה אין שום הבדל בין נהגים מנוסים עם רכב שטח של ג’יפ לבין נהגים מתחילים שרק עושים את צעדיהם הראשונים מחוץ לכביש.

בנוסף, כדאי להכיר את האביזרים החשובים שצריכים להיות ברכב השטח שלך בחלוקה נוחה לקטגוריות:

אוכל ושתיה: הכל תלוי באורך הטיול

בקטגוריה של אוכל ושתיה יש אביזרים שהם חובה בכל סוג של טיול, ואביזרים שאותם תצטרך רק בטיולים ארוכים במיוחד. כדאי לקחת 5 ליטר מים לאדם ליום ולא לשכוח ג’ריקן רזרבי וברז מתאים. חשוב להצטייד במנשאי מים ותיק גב לאוכל, בצידנית וקרחונים ובגפרורים ומצית.

כפי שתגלה מהר מאוד, גם גזיה וערכת קפה מלאה יוכלו להציל אותך אחרי נסיעת שטח ארוכה. השאר מקום בתא המטען לבולי עץ למדורה במידה ואתה מתכוון להעביר את הלילה בשטח ואל תשכח מנגל, פחמים, שקיות ריקות וקופאות אחסון.

ערכת חילוץ: סע בזהירות אבל התכונן לכל סיטואציה

ערכת חילוץ בסיסית שצריכה להיות בתוך רכב השטח שלך כוללת רצועת חילוץ באורך של 6-10 מטר, עם יכולת לשאת משקל של 12 טון לפחות. אתה כמובן יודע שחייבים לנסוע בזהירות כדי להגיע בשלום, אבל חשוב להתכונן לכל סיטואציה ולא לקחת סיכונים מיותרים.

עוד אביזרים חשובים בתוך ערכת החילוץ הם שתי רצועות חביקה, ארבעה שאקלים, כפפות עבודה ואת חפירה. אם יש על הג’יפ שלך כננת ואתה לא מפחד להשתמש בה, הוסף לערכת החילוץ מכפיל כוח.

ציוד ניווט ושונות: כך תגיע ליעד בשלום

אל תסמוך על האינטואיציה שלך ועל חוש הכיוון שאותו ניסית בפעם האחרונה רק בניווטים של הטירונות. קח אתך מפה מודפסת של מסלול הטיול, מחשב ניווט חיצוני עם GPS מובנה וטלפון נייד עם סוללה נטענת או חלופית. ציוד הניווט קריטי לטיול מוצלח בכל מקום בארץ, ולא צריכים לחכות למסלולים מאתגרים במיוחד כדי לנסות אותו.

לבסוף, יש עוד כמה דברים שכדאי לדחוף כבר עכשיו לתוך הרכב. בין היתר חשוב לקחת מצלמה ומשקפת, להצטייד במשחקי קלפים או שש-בש ולא לשכוח משקפי שמש וכובע. אם הטיול כולל נחלים, קח גם בגד ים, שמן שיזוף ונעלי אצבע או סנדלים.

כפי שניתן לראות, חלק מהאביזרים שצריכים להיות ברכב שלך מגיעים עם המפרט הטכני המקורי (כמו כננת ותפוח), וחלק הם בתחום האחריות הבלעדי שלך. התכונן היטב לנהיגת השטח והצב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות