חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

The Magnificent Seven

 

נבחרת הכדורעף של כיתות י’-יב’ בנות, של תיכון מכבים - רעות מו"ר, זכתה ביום שני באליפות מחוז ירושלים בכדורעף. היום (ד’) ומחר ישחקו מעופפות מו"ר בטורניר העל הארצי

 

שחקניות תיכון מכבים-רעות, סיימו את הבית המוקדם עם מאזן מושלם של שנים עשר ניצחונות ללא הפסד. בסוף השבוע שעבר, הן גברו 0:2 על תיכון מסורתי בשלב חצי הגמר האזורי. במשחק הגמר, שהתקיים ביום שני בירושלים, פגשו שחקניותיו של נסטור אפשטיין, את תלמידות אולפנא עופרה.

המשחק הסתיים בתוצאה 1:3 לתיכון מכבים- רעות, שזכו באליפות המחוז. שתי הקבוצות העפילו לאליפות הארצית, שתיפתח יומיים בלבד לאחר הגמר המחוזי.

נבחרת התיכון, מורכבת מיעל גולדין, נועה הורוביץ, שחף קופרשטיין (השלוש מככבות במדי הקבוצה הבוגרת של מ.ס. מודיעין, מוליכת הליגה הארצית), ומשני חורי, גילי מעוף נועה דבוש - ששיחקו בעונה שעברה ב מ.ס. מודיעין. את השביעייה משלימה לילה סארף ולא נשכח כמובן את רוני אנגלנדר, שלה יש מניות רבות בהצלחת הקבוצה במהלך העונה, אבל היא סובלת משבר ביד ולכן לא תשתתף באליפות הארצית.

באליפות הארצית ישתתפו 12 קבוצות, שחולקו לארבעה בתים בני שלוש קבוצות. שתי הראשונות מכל בית, יעפילו לרבע הגמר - ומשם - חצי גמר, גמר ומי יודע - אולי הופעה היסטורית בליגת העל התיכונית.

היריבות של מכבים-רעות בשלב הבתים הן - נבון חולון ומבואות עירון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות